Opgelost door Online.nl: onterecht afgesloten en te hoge rekening

elles

door dat u niet reageerd op mail deze mail we zijn onterecht afgesloten van telefoon terwijl alles betaald is ook heb ik een veel te hoge rekening gehad jullie zouden maar eens goed moeten controleren of er iets open staat we hebben alles keurig betaald via bank ik wil dat u nu het fatsoen trekt en alles recht zit ook verwacht ik een compensatie voor het niet kunnen bellen dit is te gek voor woorden ook verwacht ik van u een normaal tegen bericht op mijn mail als we deze versturen aan de klanten service van online

zorgen dat u u zaken op orde heeft en u werk beter doet zodat wij niet ten onrechte worden afgesloten van bepaalde diensten

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    elles
    grote onzin er word niks door jullie gedaan enigste wat jullie doen mail sturen met achterstand terwijl deze er niet is volgens mij zitten er daar alleen een stel kleuters die niet weten wat normaal werken is baba

elles
    jullie nemen alleen contact op als het jullie uitkomt niet wanneer men thuis is ben nu weer afgesloten van telefoon terwijl alles betaald is bij deze zeg ik nu het contract al op en neem maat regelen tegen jullie dit is werkelijk de slechtste provider die er bestaat
    elles
    net contact gehad en het word nu keurig opgelost het koste wat moeite maar we zijn er uit

elles

Ook een klacht indienen over Online.nl?