Opgelost door Online.nl: onterecht afgesloten en te hoge rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135400
Gebruiker
elles
Datum
7 reacties

Details

De klacht

door dat u niet reageerd op mail deze mail we zijn onterecht afgesloten van telefoon terwijl alles betaald is ook heb ik een veel te hoge rekening gehad jullie zouden maar eens goed moeten controleren of er iets open staat we hebben alles keurig betaald via bank ik wil dat u nu het fatsoen trekt en alles recht zit ook verwacht ik een compensatie voor het niet kunnen bellen dit is te gek voor woorden ook verwacht ik van u een normaal tegen bericht op mijn mail als we deze versturen aan de klanten service van online

De oplossing

zorgen dat u u zaken op orde heeft en u werk beter doet zodat wij niet ten onrechte worden afgesloten van bepaalde diensten

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    elles
    Datum
    grote onzin er word niks door jullie gedaan enigste wat jullie doen mail sturen met achterstand terwijl deze er niet is volgens mij zitten er daar alleen een stel kleuters die niet weten wat normaal werken is baba
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte elles,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte elles,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte elles,

    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
  6. Auteur
    elles
    Datum
    jullie nemen alleen contact op als het jullie uitkomt niet wanneer men thuis is ben nu weer afgesloten van telefoon terwijl alles betaald is bij deze zeg ik nu het contract al op en neem maat regelen tegen jullie dit is werkelijk de slechtste provider die er bestaat
  7. Auteur
    elles
    Datum
    net contact gehad en het word nu keurig opgelost het koste wat moeite maar we zijn er uit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen