Klacht Online.nl: onterecht internet afgesloten door overstapservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535631
Gebruiker
OverstapDrama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Mijn klacht:
Rond 15 maart kwam een medewerker van T-mobile bij mij aan de deur en bood glasvezel internet aan en daar heb ik het contract getekend.
Voor deze overstap is ADSL (bij online.nl) door mij eind maart opgezegd.

Daarna bleek dat wij gebruik konden maken van overstapservice van T-mobile en dat hebben wij gedaan maar T-mobile heeft gevraagd om de eigen stopzetting van ADSL bij online.nl te annuleren.

Ik heb meerdere keren aan online.nl doorgegeven om eigen stopzetting
te annuleren. Zelfs in de week van stopzetting op woensdag 28-04 is dat ook doorgegeven. Tot mijn grote verbazing kreeg ik vrijdag 30 april een mail van online.nl dat mijn abonnement stop wordt gezet.

Naar aanleiding van die mail heb ik contact gehad met online.nl en T-mobile. Van online begreep ik dat T-mobile mijn ADSL abonnement bij online.nl stop heeft gezet en bij T-mobile was niets bekend.
Helaas is de abonnement toch nog door online.nl stopgezet op 30 april.

Nu zitten wij zonder internet. Van online.nl begreep ik dat er een nieuwe abonnement gestart moet worden en dat kan pas 19 mei.
Bij T-mobile is de opleveringsdatum nog niet bekend. Bij online.nl word ik verwezen naar T-mobile en T-mobile weet van niets.
Op websites van beide leveranciers is er geen informatie over het indienen van een klacht te vinden.

Nu is het niet belangrijk wat er gebeurd is, belangrijk is dat onze internet per direkt weer aangesloten wordt.

De oplossing

Het internet moet z.s.m. aangesloten worden of de stopzetting bij online.nl moet teruggedraaid worden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OverstapDrama
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hier heeft online.nl duidelijk een fout gemaakt. Uw klantenservice medewerkers hebben mij verzekerd dat mijn eigen annulering eruit is gehaald. Tevens werd er ook verteld dat het internet door overstapservice is afgesloten. Als we uitgaan van uw verhaal hierboven dan heeft T-mobile niets met deze afsluiting te maken en de afsluiting is zonder mijn goed vinden door online.nl beeindigd. Voor mij hebben jullie alleen spijt over, verder geen concrete oplossing. Voor toekomstige klanten adviseer ik online.nl om uw klantenservice medewerkers goed op te leiden. Daar valt heel wat winst te behalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen