Opgelost door Online.nl: onterecht kapen van myn lyn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37899
Gebruiker
piet
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 11sept 2013 is door online myn lyn gekaapt van kpn echter zonder myn instemming bleek dat ze fout huisnr was ingevoerd door online doch ik zat zonder tel tv internet tot 10okt2013 daardoor duur moeten bellen mobiel ongv 200euro tevens myn kamerbewoner ook voor 80euro enik moet nieuw by kpn aanmelden 35euro
duurder abbonement moeten nemen had by kpn vry bellen 7dagen per week ben kan dus erg afvankelyk van dit alles bel veel vridin woont buiten stad dokters ect online geschreven doch geen gehoor nu das ingeschakeld kost ook 100euro eigen bydragen wil schadeloos worden gesteld en excuses ben ongeneeslyk ziek vandaar

De oplossing

zoals boven vermeld

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer endeveld,
    Daar wettelijk is besloten dat providers akkoord moeten gaan met elke vraag van overstap kunnen we u hiervoor niet schadeloos stellen. De aanvraag is op uw adres gedaan en het is wettelijk niet toegestaan om twee providers op 1 adres te hebben, hebben wij uw kpn abonnement moeten opzeggen. We leveren op het adres waarvoor wij de bestelling binnenkrijgen. De fout is in dezen bij de aanvrager gedaan.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    piet
    Datum
    OKE DAN GA IK OVER OP ANDERE STAPPEN MAAR HEB HIER BEWYZEN DAT JULLIE OP NAAM HR FAYEZ MYN NR GEBRUIKEN ZAL HIER OK NIET VOOR RUSTEN DAT DIT GOED KOMT EN VIND HET ERG DAT JULLIE NU WEL REAGEREN
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer Endeveld,Heden middag hebben wij telefonisch contact met u gehad en afspraken gemaakt over hoe wij dit dossier af zullen handelen. U heeft inmiddels een bevestiging van deze afspraken ontvangen op uw emailadres. U kan hier uiteraard ook op reageren.
    Het dossier bij klachtencompas kan dientengevolge worden afgesloten.
    Met mijn welgemeende excuses en vriendelijke groet,Online.nl | klantenservice
  4. Auteur
    piet
    Datum
    goed opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
piet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen