Klacht Online.nl: Onterecht teveel afgeachreven

sad Niet opgelost
d0minic

Bedrag afschrijvingen niet juist. Door een fout bij onlinr wordt er ongeveer 10 euro per maand teveel afgeschreven. Na contact met online is dit bedrag handmatig aangepast, in de vorm van 2 maanden geen abonnementsgeld. Helaas is voor de maand maart weer het foutieve bedrag afgeschreven. Kan dit a.u.b. structureel worsen opgelost?

Oorspronkelijk abonnementskosten hanteren, teveel betaalde geld terug storten.

d0minic
    Zonet ben ik benaderd door de klantenservice van Online.nl, de toon van het gesprek was aanvallend, het bericht was dat online geen fout heeft gemaakt, echter van hun kant gewoon de abonnementskosten verhogen met 10,- per maand. Daarbij beroept online zich op de algemene voorwaarden. Ik kan mij niet voorstellen dat dit een nette manier is om met klanten om te gaan. Daarnaast is de verhoging buiten proportie! ( Tegen het asociale aan!!!)
    d0minic
    Graag ontvang ik de algemene voorwaarden die voor mij gelden toen ik in 2011 klant werd bij Online.nl
    Beste [naam verwijderd door moderator],

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. U heeft van ons een mail ontvangen betreffende de wijzigingen op uw abbonement. Ik kan u helaas geen structurele oplossing bieden. Wel heb ik voor u een coulance toekgekend van 20 euro. Een bevestiging hiervan zult u binnen 5 werkdagen in de mail ontvangen. Voor verdere informatie kan ik u verwijzen naar onze algemene voorwaarden. Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Frederike van Online.nl
    Hallo Frederike,

Kunt u mijn naam uit uw reactie halen! Het gebruik van mijn naam is uw reactie is niet bepaald vertrouwelijk omgaan met mijn persoonsgegevens.
    Kunt u mij daarnaast even de algemene voorwaarden laren toekomen waarop u zich beroept. Daarmee bedoel ik de voorwaarden die ik met online ben aangegaan in 2011.

Beste meneer d0minic,

Allereerst mijn excuses voor het gebruik van uw naam. Dit word zo spoedig mogelijk aangepast, dit kunnen wij helaas niet zelf en wij willen u graag hiervoor een bloemetje aanbieden. Verder zijn stuur ik u een mail over de algemene voorwaarden. Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd

Frederike van Online.nl
    Beste,

Mijn schermnaam (gebaseerd op mijn voornaam) gebruiken i.c.m. het nog niet verwijderen van mijn achternaam is niet bepaald een slimme zet! U mag best eerst nadenken voordat u een reactie plaatst.
    Die bloemen hoef ik niet!
    Ik kijk ernaar uit de voor mij geldende algemene voorwaarden (2011) van u te ontvangen.

Groet,

Geachte D0minic,

We hebben elkaar net telefonisch gesproken over het feit dat wij u de algemene voorwaarden van 2011 helaas niet kunnen toesturen. Echter, wat ik al eerder aangaf in het telefoongesprek is dat Online.nl haar voorwaarden ten alle tijden mag wijzigen zie artikel 2.2 van de algemene voorwaarden.

In elke voorwaarden van Online.nl staat in dat Online.nl haar voorwaarden mag wijzigen:

De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle
    aanbiedingen van Online.nl in verband met de Dienst en op
    alle rechtsbetrekkingen tussen Online.nl en de Klant die
    verband houden met - of voortvloeien uit de Overeenkomst.
    Eventuele algemene (inkoop) voorwaarden van de klant
    wijst Online.nl uitdrukkelijk af.

2.2 Online.nl heeft het recht de Algemene Voorwaarden,
    Aanvullende Voorwaarden, tarieven en/of de specificaties van
    de Dienst te wijzigen. Deze wijzigingen gelden ook voor reeds
    bestaande Overeenkomsten. Online.nl zal daarbij de redelijke
    belangen van de Klant in acht nemen. De wijzigingen worden
    tenminste 30 dagen voordat ze in werking zullen treden
    schriftelijk of elektronisch bekend gemaakt door Online.nl. In
    geval van elektronische bekendmaking worden de berichten
    verzonden aan het E-mailadres. Klant zorgt ervoor regelmatig
    de door Online.nl aan zijn of haar E-mailadres verzonden
    berichten te lezen.

2.3 De Klant mag de Overeenkomst beëindigen binnen 30 dagen
    na bekendmaking van de wijziging, indien de wijziging
    objectief ten nadele van de Klant is. In dit geval kan de Klant
    opzeggen per datum dat de wijziging ingaat.

Bent u het niet eens met wijzigingen dan mag u natuurlijk kosteloos opzeggen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vincent
    Expert Team Online.nl

d0minic
U wijst mij op algemene voorwaarden die sinds 2016 van kracht zijn, als u daar in opneemt dat u ten alle tijden de voorwaarden mag veranderen is niet relevant voor de voorwaarden die ik heb geaccepteerd in 2011. Daarbij kunnen u algemene voorwaarden de nederlandse wetten niet aan de kant schuiven. De aanpassing die u heeft gedaan aan mijn abonnementskosten is niet wettelijk toegestaan.

Ook een klacht indienen over Online.nl?