Klacht Online.nl: Onterechte aanmaning

Wij hebben per 01-10-2013 een Fox Sports pakket, wat twee maanden gratis
zou zijn. In oktober is dit toch gefactureerd, waarop wij de incasso
gestorneerd hebben. Mijn man heeft daarover gebeld en de factuur zou
gecorrigeerd worden. Daarnaast heeft hij toen direct het Fox Sports
pakket opgezegd. Echter, de factuur van oktober is nooit gecorrigeerd.
Hierdoor zijn wij onterecht afgesloten (is ook toegegeven door een medewerker van Online.nl). Na veel telefoontjes zijn wij weer aangesloten. Daarna bleef volgens Online.nl echter een bedrag openstaan wat volgens ons niet klopt. Herhaaldelijke verzoeken om ons overzicht van facturen en betalingen te weerleggen werden niet gehoord. We hebben nooit een duidelijk overzicht gekregen waar het openstaande bedrag precies uit bestaat, terwijl we hier vele malen om gevraagd hebben. Volgens ons klopt het namelijk niet. Inmiddels is het doorgestuurd naar een incassobureau...

Karin Meijer

Kwijt schelding van het volgens Online.nl 'openstaande bedrag' en het teniet doen van de registratie die we nu bij Preventel. Een extra compensatie voor de gemaakte telefoonkosten zou echte service zijn.

Geachte K.Meijer,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    K. Meijer
    Tot nu toe heb ik alleen een automatische reactie gekregen van Online dat ik binnenkort gebeld wordt maar ben nog niet gebeld over de klacht. Ik kan hier dus ook nog geen inhoudelijke reactie op geven.
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    K. Meijer
    Helaas nog steeds geen enkel bericht van Online.nl. Dat opzich is al een zeer slechte zaak. Ik hoop nog steeds op een goede afhandeling van mijn klacht.
    Online.nl
    Geachte,Wij nemen op korte termijn contact met u op om de problemen met de internetverbinding te verhelpen.Met vriendelijke groet,C. Boma
    K. Meijer
    Beste C. Boma,Als u mijn klacht leest kunt u zien dat het niets met een slechte internetverbinding te maken heeft. De klacht loopt al vanaf 8 juli en ik heb nog geen enkel inhoudelijk antwoord gekregen.
    Geachte,
    Excuses voor het verwarrende antwoord. Wij nemen op korte termijn contact met u op om het probleem te bespreken.Met vriendelijke groet,
    K. Meijer
    Op 29-07-2014 een reactie van Online.nl gehad. Helaas nog steeds geen overzicht van waar het openstaande bedrag vandaan komt. Ik heb het zelf nogmaals helemaal nageplozen wat betaald had moeten worden en wat betaald is en naar Online.nl gemaild (dit had ik ook al eerder gedaan). Wacht opnieuw op een reactie.
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw mail doorgestuurd naar onze financiële afdeling en geven u spoedig een reactie.Met vriendelijke groet,
    K. Meijer
    Ik heb op 30 juli bericht gehad van Online.nl dat mijn klacht doorgestuurd wordt naar de financiële afdeling. Helaas daarna niets meer vernomen.
    Online.nl
    Geachte K.Meijer,Wij hebben vandaag om 10:18 uur contact met u opgenomen. Helaas is dit niet gelukt. Indien u vragen heeft, verzoek ik u vriendelijk contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    K. Meijer
    Op dit moment wacht ik op reactie van de financiele afdeling. Volgens Online.nl kunnen ze in week 35 contact met mij opnemen.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Wij zullen vrijdag contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. Mocht u tussendoor overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?