Klacht Online.nl: Onterechte aansluiting abonnement en onterechte facturatie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456722
Gebruiker
Xavion
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ondanks tientallen mails en pogingen om telefonisch contact te krijgen om aan te geven dat de bestellingiis geannuleerd binnen de wettelijke bedenktijd is online doorgegaan met mij aan te sluiten apparatuur te sturen en vervolgens willen ze nu ook nog gaan factureren.

De oplossing

Het contract per direct en kosteloos ontbinding

3 reacties

  1. Auteur
    Xavion
    Datum
    De apparatuur heb ik nooit ontvangen dus zal of terug zijn of op een postkantoor liggen om retour Verzonden te worden.

    Ik zou een mail ontvangen ter bevestiging deze nog niet ontvangen.

    Mvg Dorus Rijkers
  2. Auteur
    Xavion
    Datum
    Ik heb geïnformeerd bij het postnl pakket punt en de apparatuur is al retour Verzonden.

    Mvg
  3. Auteur
    Xavion
    Datum
    Akkoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Xavion
Datum
Uiteindelijke oplossing
Per mail bevestigen dat de zaak is afgedaan zoals per telefoon overeengekomen! Ik krijg vandaag alsnog per mail een nota en dit is niet de afspraak. Mvg
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen