Klacht Online.nl: Onterechte abonnements beëindiging

Tuutje

Geachte heer, mevrouw

Vandaag kreeg ik, uit het niets, een e-mail van Online dat mijn internetabonnement is beëindigd m.i.v. vandaag 15-01-2017. Terwijl het pas afloopt in oktober van 2017! Klaar voor Studio Sport zojuist bleek dat mijn tv en mijn vaste lijn daadwerkelijk zijn afgesloten. Alleen internet werkt nog.... Juist dat!
Daar je Online op zondag maar tot 19:00 uur kunt bereiken was ik bij de start van Studio Sport dus nét te laat.
Het is al jaren tobben bij Online maar nu was ik het beu echt en ben maar eens gaan zoeken naar een manier om mijn klacht ergens neer te leggen. En dat zijn jullie.
Alvast bedankt voor de moeite.

Ruud Huijer
Eindhoven

Ik wil mijn abonnement bij online nu opzeggen en heb daar, met de door hen gestuurde beëindigings e-mail nu alle recht toe lijkt me.

Online.nl
    Geachte Tuutje, ik heb u vandaag telefonisch proberen te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Uw dossier is bij mij in behandeling, graag zou ik van u willen weten wanneer u het best bereikbaar bent.

met vriendelijke groet,
    Gied van Online.nl
    Tuutje
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?