Klacht Online.nl: Onterechte afschrijving na opzegging abbonament

tomz

Beste medewerker van Online,

Na via deze website 2 maal door jullie geholpen te zijn:
- Proberen te verbeteren internet
- Regelen opzeggen van ons contract

Vertrouw ik erop dat jullie mij nu weer kunnen helpen.
Per 03-01-2017 heb ik kosteloos ons contract mogen ontbinden, omdat met het nieuwe netwerk mijn internet snelheid omlaag ging. Echter is er op 9 december en 23 december €36,- afgeschreven. De afschrijving van 9 december begrijp ik. Het afschrift van 23 december ben ik het niet mee eens, jullie mogen best geld vragen voor die 3 dagen in januari als dat nodig is, maar geen €36,-

Tom

Drie mogelijkheden:
- Ik boek het geld zelf terug zonder consequenties
- Jullie storten het geld terug
- Jullie berekenen wat die 3 dagen kosten en storten de resterende 28 dagen terug

Online.nl
    Geachte tomz,

Ik heb u vandaag telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas heb ik u niet kunnen spreken. Ik heb u een mail gestuurd met hierin meer uitleg over uw financiële vraag.

Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag. Wanneer dit mailtje u voldoende informatie geeft zouden wij het op prijs stellen wanneer deze klacht beoordeeld en afgesloten wordt.

Gied Expertteam van Online.nl
    tomz
    Beste Gied,

Ik heb vorige week per post een bevestiging ontvangen dat jullie de modem binnen hebben. Wil je dat ik de bijlagen toevoeg aan deze klacht ter bewijs? Of is het hiermee afgehandeld? Verder zou ik graag weten hoe lang het dan ongeveer duurt voor ik het geld terug op mijn rekening heb? Ook wil ik je verzoeken de klacht niet als afgehandeld te melden tot ik bevestigd heb het geld op mijn rekening te hebben.

Tom
    Online.nl
    Geachte Tomz,

Ik heb u een mail verstuurd met hierin meer uitleg. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gied van Online.nl.