Opgelost door Online.nl: Onterechte afsluiting TV, Telefoon en internet door Online.nl na incasso problemen

De feiten:
22-10-2014: monteur niet op komen dagen. Zelf geinstalleerd. 69 euro credit t.l.v. Online.
15-12-2014: eerste en laatste incasso. Daarna niet meer?
16-1-2015: eerste aanmaning zonder voorafgaande betalingsherinnering en
bij toereikend saldo.
19-1-2015: contact met Lindorff(incassant) over onterechte aanmaning. Zou uitzoeken en terugkoppelen. Geen terugkoppeling ontvangen.
9-3-2015: brief geschreven aan Lindorff met relevante informatie. Wederom niet beantwoordt.
2-4-2015: contact met klantenservice Online (Emily) m.b.t. openstaande nota's. Overeengekomen deze (totaal 194,88 euro) direct handmatig over te boeken en ook uitgevoerd.
6-4-2015: klantenservice(Esma) neemt contact met mij op. Mededeling dat ik geen klant meer ben en dat ik volledig wordt afgesloten!! Is ook gebeurt!

Dit is een korte en niet uitputtende opsomming. Uitvoerige info is beschreven in een apart document, deze kan ik op verzoek per e-mail bij u aanleveren.

Na deze lange periode van gebrekkige incasso, gebrekkige en amicale communicatie, onterechte aanmaningen en eenzijdige beeindiging door Online, is er wat mij betreft "ook" geen vertrouwensbasis meer om verder te gaan. Ik eis dan ook dat het contract onmiddelijk met schriftelijke kennisgeving wordt ontbonden, en terugstoring van de ten onrechte betaalde installatiekosten a 69 euro. De onterechte incassokosten a 40,41 moeten t.l.v. komen van Online. Tenslotte, een tegemoetkoming in de extra mobiele belkosten die zijn gemaakt in verband met deze issues.

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar.
    Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Klantenservice Online.nl
    Jan
    Ik ben gebeld door Online en we hebben de zaak afgesloten, wij zijn niet langer meer abonnee en het geld wat wij nog te goed hebben wordt verrekend ,wat over blijft is een wrang gevoel.

Jan

Ook een klacht indienen over Online.nl?