Klacht Online.nl: Onterechte eindafrekening van 319,40 ontvangen

# 192183
Leoniedingenouts

Via de opzegservice van Ziggo heb ik mijn abonnement bij Online opgezegd enkel maanden geleden. We waren zeer ontevreden over Ziggo, omdat het tv signaal erg slecht was, bovendien was het internet traag. Hieronder staat mijn contract bij online. Hier is duidelijk te lezen dat mijn abonnement afkoopvrij is. Online beweert dat ik hier nog een jaar aan vast zit. Er staat in de voorwaarden heel duidelijk afkoopvrij. Ik zie dan ook niet in waarom ik nog voor een heel jaar zou moeten betalen oftewel waarom ik een eindafrekening krijg van 319,40.
Dienstaanbieder: Online.nl
Product Contractnummer Einddatum abonnement Afkoopvrij
Free W2125776 n.v.t Ja
Staat er 'Nee' in de kolom Afkoopvrij, dan betaal je (bij voortijdige opzegging) je huidige abonnement nog af tot het einde van de lopende abonnementsperiode.
Apparatuur in bruikleen: Je hebt geen apparatuur in bruikleen.
Heb veel contact via telefoon en messenger gehad met online. Ze waren eerst vriendelijk en hulpbehoevend. Nu reageren ze nu niet meer op mijn tweets en via de messenger.

ik wil graag zo snel mogelijk dit bedrag op mijn bankrekening teruggestort krijgen.
Mvg,
Leonie Dingenouts

Ik wil het bedrag van 319,40 terug gestort krijgen op mijn rekening.

Beste Leoniedingenouts,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen. Wij hebben u gebeld, maar helaas niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, proberen we het later nogmaals.

Maria van Online.nl
    Leoniedingenouts
    Klopt het dat jullie belden met een 053 nummer? Ik heb vaak geprobeerd terug te bellen, moet het was telkens in gesprek.

Mvg Leonie
    Leoniedingenouts
    Zoals jullie kunnen lezen in de mails (hieronder) die ik van Online ontvangen heb, is mijn (vernieuwde) abonnement beëindigd op 3 juli 2015 (ingegaan 23/6/2015). Ik heb mijn oude abonnement weer herpakt. Dit nieuwe abonnement heb ik keurig beëindigd binnen de 14 dagen bedenktijd die hiervoor staan. Het nieuwe abonnement beviel niet, omdat het internet net zo traag was als voorheen.
    Ons kenmerk: CONN_1435011737022
    Uw klantnummer: W2125776
    Oplevering van uw abonnement
    Geachte mevrouw Dingenouts,
    Vanaf vandaag kunt u gebruik maken van uw abonnement Alles-in-1 Start de eerste 12 maanden voor 29.95, daarna 36 euro per maand. Ons kenmerk: CONN_1435916486422
    Uw klantnummer: W2125776
    Bevestiging beëindiging Interactieve TV - Basis Zenderpakket
    Geachte mevrouw Dingenouts,
    Uw Interactieve TV - Basis Zenderpakket abonnement is vanaf vandaag beëindigd.
    Beste Leoniedingenouts,

Wij hebben u gisteren proberen te bereiken. Helaas is dat niet gelukt.

Daarom hebben wij u een email gestuurd om u zo goed mogelijk te informeren over de afhandeling van uw klacht.

Wij hopen u zo goed mogelijk te hebben geïnformeerd.

Martijn
    Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?