Klacht Online.nl: Onterechte hoge abonnementskosten, slechte wifi verbinding en na 6 maanden nog steeds geen interactieve tv ontvanger
Details
De klacht
Na meerdere malen gemaild te hebben naar online.nl heb ik nog steeds geen complete terugkoppeling van ze gehad. Zij hebben van het abonnement dat ik heb afgesloten, namelijk een interactieve tv, een digitale-tv abonnement gemaakt. Deze fout is ook door hen bevestigd. Ik zou een interactieve tv ontvanger krijgen en die is nog steeds niet binnen. Tevens zouden de kosten de eerste 12 maanden €29.95 zijn en daarna €36. Nu betaal ik telkens per maand €39.95. Dit speelt al sinds 6 maanden. Ik heb ook 2 maal een mail ontvangen waarin staat dat er binnen 3-5 werkdagen telefonisch contact wordt opgenomen. Het is heel vervelend dat dit maar niet gebeurt. Dit is ook niet het enige probleem. Na de verlenging heb ik een heel slechte wifi verbinding terwijl het voorheen niet zo was. Als ik dit eerder had geweten had ik zeker niet opnieuw bij online.nl een abonnement afgesloten. Het liefst zou ik mijn abonnement zonder extra kosten willen opzeggen en verwacht ik ook een creditering.De oplossing
Dat er heel snel contact wordt opgenomen waarbij wordt vermeld dat mijn contract zonder extra kosten ontbonden kan worden. In de algemene voorwaarden van online.nl is ook te lezen dat dit gedaan kan worden omdat de afspraak door hen niet is nagekomen. De extra abonnementskosten verwacht ik natuurlijk ook terug. Ik heb niet eens gebruik kunnen maken van normale wifi verbinding en mijn interactieve tv, dus het zou zelfs op zijn plaats zijn als ik alle abonnementskosten terug zou ontvangenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.