Klacht Online.nl: Onterechte hoge abonnementskosten, slechte wifi verbinding en na 6 maanden nog steeds geen interactieve tv ontvanger

Klachtnummer
# 164882
Gebruiker
Ayseul
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na meerdere malen gemaild te hebben naar online.nl heb ik nog steeds geen complete terugkoppeling van ze gehad. Zij hebben van het abonnement dat ik heb afgesloten, namelijk een interactieve tv, een digitale-tv abonnement gemaakt. Deze fout is ook door hen bevestigd. Ik zou een interactieve tv ontvanger krijgen en die is nog steeds niet binnen. Tevens zouden de kosten de eerste 12 maanden €29.95 zijn en daarna €36. Nu betaal ik telkens per maand €39.95. Dit speelt al sinds 6 maanden. Ik heb ook 2 maal een mail ontvangen waarin staat dat er binnen 3-5 werkdagen telefonisch contact wordt opgenomen. Het is heel vervelend dat dit maar niet gebeurt. Dit is ook niet het enige probleem. Na de verlenging heb ik een heel slechte wifi verbinding terwijl het voorheen niet zo was. Als ik dit eerder had geweten had ik zeker niet opnieuw bij online.nl een abonnement afgesloten. Het liefst zou ik mijn abonnement zonder extra kosten willen opzeggen en verwacht ik ook een creditering.

De oplossing

Dat er heel snel contact wordt opgenomen waarbij wordt vermeld dat mijn contract zonder extra kosten ontbonden kan worden. In de algemene voorwaarden van online.nl is ook te lezen dat dit gedaan kan worden omdat de afspraak door hen niet is nagekomen. De extra abonnementskosten verwacht ik natuurlijk ook terug. Ik heb niet eens gebruik kunnen maken van normale wifi verbinding en mijn interactieve tv, dus het zou zelfs op zijn plaats zijn als ik alle abonnementskosten terug zou ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Wij vinden het heel vervelend dat u tot op heden niet de juiste decoder heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
    U geeft ook aan dat u hogere facturen ontvangt na het wijzigen van het abonnement.
    Wij zullen dit tot op de bodem gaan uitzoeken.

    Wij hebben een klachtdossier voor u opgemaakt.
    Vandaag zullen wij telefonisch contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad om uw klacht te behandelen.
    Wij zullen het abonnement contractsvrij maken en het te veel betaalde bedrag op uw nota's gaan corrigeren.
    Wij willen u bedanken voor uw ijzeren geduld!

    Graag willen wij u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Hartelijk dank!

    Wij zullen 24 mei opnieuw telefonisch contact met u opnemen om alles tot in de puntjes af te handelen.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Graag willen wij u nogmaals verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.

    Zoals telefonisch besproken nemen wij 24 mei nogmaals contact met u op om alles af te handelen.

    Mocht u tussentijds vragen hebben, vernemen wij dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen