Klacht Online.nl: Onterechte incasso DEEL 2 !!!!

Jeroen

ONLINE is van mening dat ik een betalingsachterstand heb en stuurde mij hierover een email. Ik ben 2,5 maand WEG BIJj ONLINE en de INCASSO GAAT GEWOON DOOR alsof ik nog klant ben. Ik heb mijn rekening voor ONLINE geblokkeerd en wil dat ONLINE mij persoonlijk benadert om de vermeende betalingsachterstand toe te lichten.
Ik heb nu 2 maanden van ONLINE toegoed en zal deze in de loop van het afhandelen van deze klacht weer terugvorderen. Dit is al de 2de keer in een korte tijd dat de financiele afdeling van ONLINE fouten maakt en dit natuurlijk ook weer een tijdje gaat ontkennen om vervolgens na veel heen en weer gemail , gebel etc toch maar toe te geven dat ze ook nu weer fout zit. De vorige keer betrof het een onterechte incasso van 140 euro die ik na 6 maanden eindelijk terug gestort kreeg. Dit is ook de aanleiding geweest om bij ONLINE WEG TE GAAN VANAF JUNI JONGSTLEDEN!!!!!!! ONLINE HAAL MIJ UIT JULLIE KLANTENBESTAND !!!!!!
IK KOM NOOIT MEER TERUG !!!!!!!

Het contract is bijna 3 maanden geleden verlopen . Ik ben overgestapt naar een andere provider omdat ik de incasso afdeling van ONLINE NIET VERTROUW na mijn eerdere ervaringen . Betaal mij ook nu het teveel geincasseerde terug. En blijf mij niet langer bestoken met valse en onterechte incassos. Verbeter de incasso afdeling !!! Ook voor al die anderen die er op internet over klagen en voor dat er weer nieuwe klachten bijkomen die daar over gaan klagen en ook weggaan.

Beste Jeroen,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier voor u aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemenen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl
    Beste Jeroen,

We vinden het erg spijtig dat u geen vertrouwen meer heeft in ons.

Wij zouden graag nog 1 keer met u telefonisch in contact willen komen om een correcte afhandeling toe te lichten

Vandaag hebben wij u gebeld maar helaas konden wij u niet bereiken. Wilt u aan ons laten weten wanneer u het best bereikbaar bent?

Sachin van Online.nl
    Beste Jeroen,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Wij zien in het systeem dat alles is rechtgetrokken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Maria van Online.nl
    Jeroen
    Beste Online,

U beweert dat alles is' recht getrokken ' maar er is helemaal niets recht getrokken totdat Online haar schuld aan mij heeft voldaan.
    De klacht wordt dan ook door mij alleen dan als afgehandeld gekwalificeerd. Maakt u daar dus een beetje haast mee. Bent u ook van mij af.

Mvg J van der Cingel
    Beste Jeroen,

De betaling is inmiddels goedgekeurd, deze staat klaar. Het wordt zo spoedig mogelijk overgeboekt naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Let op: dit kan enkele weken duren.

Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?