Opgelost door Online.nl: Onterechte incasso na beëindiging abonnement

tjtiesinga

Mijn abonnement bij Online.nl heb ik op 29-06-2015 opgezegd zowel via brief als telefonisch. Ik heb per e-mail een bevestiging gehad dat mijn abonnementen voor televisie, internet en bellen beëindigd zouden worden per 30-9-2015. Er wordt echter nog steeds geld van mijn rekening geïncasseerd door Online.nl. Vandaag is een bedrag van 8,51 afgeschreven en dit staat als doorlopende incasso benoemd. Ik heb dit bedrag gestorneerd want ik heb geen diensten van Online.nl meer. Op 8 oktober is ook al een bedrag van €21,71 afgeschreven. Dit heb ik niet gestorneerd, maar ik weet niet welke kosten dit zijn. Ik wil nu geen aanmaningen krijgen, want ik heb geen abonnement meer bij Online.nl en hoop dat u dit op kunt lossen.

Ik wil dat er geen geld meer geïncasseerd wordt van mijn rekening en ik geen kosten meer in rekening gebracht krijg. Ik wil dat alle abonnementen bij Online.nl echt afgesloten zijn.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw wan,

Wij hebben u zojuist gesproken en u per mail de bevestiging van dit gesprek toegestuurd. Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen en wij willen u dan ook vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

Klantenservice Online.nl
    tjtiesinga
    Snelle en duidelijke telefonische reactie met bevestiging per e-mail.

tjtiesinga

Ook een klacht indienen over Online.nl?