Opgelost door Online.nl: Onterechte incasso na beëindiging abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137166
Gebruiker
tjtiesinga
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn abonnement bij Online.nl heb ik op 29-06-2015 opgezegd zowel via brief als telefonisch. Ik heb per e-mail een bevestiging gehad dat mijn abonnementen voor televisie, internet en bellen beëindigd zouden worden per 30-9-2015. Er wordt echter nog steeds geld van mijn rekening geïncasseerd door Online.nl. Vandaag is een bedrag van 8,51 afgeschreven en dit staat als doorlopende incasso benoemd. Ik heb dit bedrag gestorneerd want ik heb geen diensten van Online.nl meer. Op 8 oktober is ook al een bedrag van €21,71 afgeschreven. Dit heb ik niet gestorneerd, maar ik weet niet welke kosten dit zijn. Ik wil nu geen aanmaningen krijgen, want ik heb geen abonnement meer bij Online.nl en hoop dat u dit op kunt lossen.

De oplossing

Ik wil dat er geen geld meer geïncasseerd wordt van mijn rekening en ik geen kosten meer in rekening gebracht krijg. Ik wil dat alle abonnementen bij Online.nl echt afgesloten zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw wan,

    Wij hebben u zojuist gesproken en u per mail de bevestiging van dit gesprek toegestuurd. Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen en wij willen u dan ook vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    tjtiesinga
    Datum
    Snelle en duidelijke telefonische reactie met bevestiging per e-mail.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tjtiesinga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen