Klacht Online.nl: Onterechte kosten ,compensatie,en geen servicenummer kosten

Klachtnummer
# 251871
Gebruiker
W.S. Duda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Naar langdurig technische problemen en ellende met Online.nl heb ik besloten om mijn abonnement opzeggen.
Per 17.12.2016 heb ik mijn abonnement opgezegd . Om correcte bevestiging per mail te ontvangen in plaats van automatisch bericht heb ik aantal keer contact gehad met klantenservice. Met enorme moeite heb ik toch ontvangen per mail opzegging met coulance. Maar weer verrassing eind nota t/m 17.12.2016 klopt niet !!!!! en welke nota januari 2017 !!!! bovendien hoge servicenummer kosten !!!!!. Toen heb ik weer contact opgenomen met klantenservice en klacht ingediend betreft;
- correcte eind nota t/m 17.12.2016
- nota januari 2017 ????
- servicenummer kosten ,
Helaas nog steeds geen oplossing zoals telefonisch afgesproken.Ik heb ook ingediend klacht op website van Online.nl maar geen reactie.

De oplossing

correcte eind nota t/m 17.12.2016
geen servicenummer kosten vanaf 01.10.2016 t/m 17.12.2016
geen telefonisch oplossing alles per mail of brief

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Best hr. W.S. Duda,
    Naar aanleiding van uw klacht op Klachtenkompas heb ik geprobeerd u te bellen, echter ik kreeg uw voicemail.
    Ik heb uw slotnota bezien en deze is inderdaad incorrect. Reden: de nota was al opgebouwd vooraleer het account werd gesloten uit coulance. De ten orechte in rekening gebrachte bedragen heb ik in mindering gebracht. Deze kunt u op de eerstvolgende slotnota teruglezen.

    We zullen op korte termijn met u in contact treden over de verdere afwikkeling van uw klacht.


    Met vriendelijke groet,
    Ronald
    Expertteam Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste W.S. Duda,

    U geeft aan dat uw meest recente nota niet correct is. Uw nota is inmiddels door onze financiële administratie aangepast. U geeft aan liever niet gebeld te worden, dus heb ik de details hierover naar u gemaild in het bij ons bekende e-mailadres.

    Als u vindt dat uw klacht bij deze goed afgehandeld is, vezoek ik u deze te sluiten en te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen