Opgelost door Online.nl: Onterechte rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184645
Gebruiker
RobH
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij de afhandeling van mijn eerdere klacht (#180578) betreffende een mislukte overstap op een alles-in-1 pakket schreef Chris van Online.nl o.a de onder aan dit bericht aangehaalde tekst. Niettemin zie ik een maand later in 'mijn-online' dat ik nog steeds allerlei abonnementen zou hebben die gecancelled hadden moeten zijn en teruggedraaid naar de situatie van voor de overstap. De behoorlijk onbegrijpelijke nota van september bevat ook allerlei bedragen van eenmalige kosten en (deels dubbele?) abonnementen die tegen de afspraak in - dus ten onrechte - in rekening worden gebracht.
Ik heb de incasso inmiddels geweigerd in afwachting van een gecorrigeerde nota.

------------------------------------------------------------------------
Beste meneer RobH,
Zoals telefonisch besproken is uw abonnement bij Online.nl inmiddels teruggedraaid. Wij vinden het jammer u niet uw gewenste opties kunt aanvragen.
Chris van Online.nl

De oplossing

Correctie van de nota van september!
Dit betekent qua abonnement met terugwerkende kracht de situatie terugdraaien naar de oude situatie (van voor 5 augusteus 2016), t.w.:
- Internet abonnement: ADSL Extra
- Korting klanten T-Mobile
- Bellen soms

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste RobH,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Kim van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste RobH,

    Zoals vanmiddag telefonisch besproken is uw abonnement aangepast zoals eerder was afgesproken. Ik stel daarom voor om de klacht af te sluiten.

    Vriendelijke groeten,

    Martijn van Online.nl
  3. Auteur
    RobH
    Datum
    Mijn acceptatie van het voorstel is met enig voorbehoud.
    Ik heb gezien in 'mijn-online' dat mijn abonnementen geen TV meer bevat (wat ik overigens al na de eerste klacht had verwacht), dus dit lijkt nu correct afgehandeld.
    Voor mijn oordeel over de afhandeling van de financiele kant (de kosten van de niet afgenomen TV-abonnementen) moet ik voor de verrekening daarvan de nota van oktober afwachten, en de nota van november voor de 'oude' maandbijdrage.
    Hopelijk hoef ik hier op terug te komen..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RobH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen