Opgelost door Online.nl: Onterechte rekening
Details
Klacht
Bij de afhandeling van mijn eerdere klacht (#180578) betreffende een mislukte overstap op een alles-in-1 pakket schreef Chris van Online.nl o.a de onder aan dit bericht aangehaalde tekst. Niettemin zie ik een maand later in 'mijn-online' dat ik nog steeds allerlei abonnementen zou hebben die gecancelled hadden moeten zijn en teruggedraaid naar de situatie van voor de overstap. De behoorlijk onbegrijpelijke nota van september bevat ook allerlei bedragen van eenmalige kosten en (deels dubbele?) abonnementen die tegen de afspraak in - dus ten onrechte - in rekening worden gebracht.Ik heb de incasso inmiddels geweigerd in afwachting van een gecorrigeerde nota.
------------------------------------------------------------------------
Beste meneer RobH,
Zoals telefonisch besproken is uw abonnement bij Online.nl inmiddels teruggedraaid. Wij vinden het jammer u niet uw gewenste opties kunt aanvragen.
Chris van Online.nl
Gewenste oplossing
Correctie van de nota van september!Dit betekent qua abonnement met terugwerkende kracht de situatie terugdraaien naar de oude situatie (van voor 5 augusteus 2016), t.w.:
- Internet abonnement: ADSL Extra
- Korting klanten T-Mobile
- Bellen soms
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.