Opgelost door Online.nl: Onterrecht afgesloten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109442
Gebruiker
Ursulavd molen
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Afgelopen februari ben ik overgestapt van alleen internet van Online, naar een totaalpakket met internet, t.v en bellen, dat heb ik telefonisch geregeld. Niemand heeft mij tijdens dat gesprek verteld dat ik hiervoor een nieuw klantnummer zou krijgen en dat het geld voor het abonnement naar een ander bankrekening moest worden gestort. Mijn betalingen gaan al jaren via de stadsbank en dat gaf nooit problemen, nu is de betaling van het abonnement van februari ( 29,95)nog onder vermelding van het oude klantnummer naar het oude bankrekeningnummer van online gegaan. Dat hebben ze geconstateerd, er bleek zelfs nog een bedrag van 63,15 euro positief te staan daar, maar ze kunnen dat kennelijk niet onderling overmaken, al is me dat wel meerdere keren beloofd en daarom ben ik dus nu voor de 2e keer afgesloten. Er word zelfs gesproken over een achterstand van 94 euro,terwijl ik alle bewijzen heb gemaild,naar een speciaal e-mailadres met een speciale code. Ik moet volgens hen nogmaals betalen.

Gewenste oplossing

Ik zou heel graag zien dat een en ander z.s.m. word opgelost, de betalingsbewijzen zijn er,meer kan ik niet doen, bovendien wil ik een compensatie voor de gemaakte belkosten en wens ik geen disconnectiekosten te betalen. Mocht dit niet lukken ,dan wil ik op deze grond het contract ontbinden , want Online houd zich niet aan gemaakte afspraken voor de levering van mijn internet en t.v.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Ursulavd molen
    Datum
    Dan wacht ik op een reactie van uw behandelaar.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Ursulavd molen
    Datum
    Inmiddels alweer een aantal dagen verder, maar nog steeds niets gehoord, ook verder op mijn mail met betalingsbewijzen,behalve dan een collega die meldde dat ze afwezig is tot 9 februari 2015. Vind dit niet echt grappig zo. Ik krijg een speciale mail met een speciale code er zou spoed achter worden gezet, inmiddels is het 18 mei en ik heb nog steeds niets.En volgens mij sta ik toch volkomen in mijn recht!
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  6. Auteur
    Ursulavd molen
    Datum
    Ik heb het voorstel geaccepteerd na wat aanpassingen en ik hoop van harte dat het nu daadwerkelijk is opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen