Klacht Online.nl: Ontevreden klant: helaas vervolg

- Op 8/11 eerdere uitgebreide klacht(en) gemeld onder kenmerk 137356
- Op 21/12 werd voicemail in e-mail hersteld
- Op 30/12 werd ook onterecht in rekening gebracht bedrag voor vervanging bij defect gecorrigeerd nadat ik op 29/12 door een medewerkster van Online.nl was gebeld. Zij vroeg mij tijdens dat contact de klacht af te sluiten en de afwikkeling te beoordelen. Ik heb gezegd dat ik dat zou doen na een schriftelijke bevestiging van de correctie. Die ontving ik op 30/12 om 3.00 uur.
- Op 30/12 de afspraak met de medewerkster van Online.nl nagekomen. Klacht afgesloten en na wikken en wegen toch een positieve beoordeling gegeven met tips om onnodige ergernis te voorkomen en sneller te handelen.
- Vandaag bij thuiskomst Flikkerend telefoontoestel en opnieuw geen voicemail in e-mail berichten. Toch maar 1233 gebeld en ja hoor, berichten! Conclusie: de 'service' heeft slechts 17 dagen gewerkt.

Zorg dat het standaard functioneert! Nota bene uw eigen medewerkers hebben gezegd dat het een terugkerend technisch probleem bij Online.nl is. Klanten worden daardoor gedwongen onnodige kosten te maken om hun berichten af te luisteren en Online.nl brengt dat doodleuk in rekening! Ik verwacht dat met ingang van heden Online.nl GEEN kosten meer in rekening brengt voor het beluisteren van 1233 op mijn facturen zolang het probleem technisch niet DEFINITIEF is opgelost. Het is echt van de zotte dat klanten moeten betalen voor jullie technisch falen.

Beste heer/mevrouw Ontevreden Klant ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Echter is deze al in behandeling onder referentienummer: 137356
    Wij vragen u daarom om deze klacht op klachtenkompas te sluiten. Uw contactpersoon zal opnieuw contact met u opnemen, omdat wij deze
    al in behandeling hebben genomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Delain

Beste heer/mevrouw Ontevreden Klant ,

al in behandeling hebben genomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Delain

Beste Delain/Online.nl,
    Dit betreft een nieuwe klacht, nadat ik op uw verzoek de eerdere klacht(en) op Klantenkompas had afgesloten. Prima dat u deze nieuwe klacht onder referentienummer 137356 wil afwikkelen. Echter, afsluiting van deze klacht kan pas plaatsvinden nadat het terugkerend probleem is opgelost met de toezegging dat er voortaan geen kosten meer in rekening worden gebracht voor het moeten bellen van 1233.

Online.nl

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.

Natasja
    Ontevreden Klant
    Voicemail in e-mail nog steeds niet op orde. De ene keer werkt het wel, de andere keer weer niet. De irritatie blijft nu dit algemeen terugkerend technisch probleem (niet alleen bij mij en meermaals erkend door Online.nl) nog steeds niet definitief is opgelost. Kosten voor het noodgedwongen beluisteren van 1233 zouden niet in rekening gebracht mogen worden.
    Online.nl

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.

Natasja
    Beste Ontevreden Klant ,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

Goedemorgen!
    Ik heb zojuist opnieuw 1233 moeten bellen om uw bericht van 9.14 te kunnen beluisteren. Dat betekent dat het probleem voicemail in e-mail nog steeds niet is opgelost.
    Maandag 8 februari kunt u mij bereiken tussen 13 en 16 uur. Ik wens u een prettig weekend.

Beste Ontevreden Klant,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 13 maart opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Ontevreden Klant
    Verbazing om de posting van heden. Lijkt een automatisch bericht te zijn. Er is vandaag namelijk GEEN telefonisch contact geweest. U zou met vakantie gaan vertelde u mij op 26 februari. Op 13 maart zou u bellen om te vernemen of voicemail in e-mail eindelijk naar behoren werkt. Zie uw eigen posting dd 26 februari. Opmerkelijk om dan nu dit bericht via Klachtenkompas binnen te krijgen.
    Beste Ontevreden Klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op 28 maart opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Ontevreden Klant
    En hopelijk kan daarna de klacht worden afgesloten.
    Beste Ontevreden Klant,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken, over de E-mail noticatie voicemail.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 5 april opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen en de nota te bespreken.

Beste Ontevreden Klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op 21 april opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste Ontevreden Klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op 9 mei opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Ontevreden Klant
    Zoals ook aangegeven tijdens het contact op 21/4 : helaas werkt voice-mail in email opnieuw niet naar behoren. Dit is een terugkerend en bekend probleem bij Online.nl Ik begrijp niet waarom dat probleem nog steeds niet definitief op te lossen is.

Beste Ontevreden Klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op 24 mei opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste Natasja,
    Telefonisch contact vandaag gaat niet lukken. Daarom graag een nieuwe bel afspraak. En voicemail in email vertoont nog steeds kuren.

Vriendelijke groet.
    Beste Ontevreden Klant,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas hebben u niet kunnen bereiken. Wij zullen u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

Kunt u aangeven wanneer u het beste te bereiken bent?

Beste Ontevreden Klant,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen maar helaas tot op heden nog niet kunnen bereiken. Wij zullen aankomende woensdag na 15.00 opnieuw contact met u opnemen.

Beste Ontevreden Klant,

Zoals afgesproken zullen wij u volgende week opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste Ontevreden Klant,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen maar helaas tot op heden nog niet kunnen bereiken. Wij zullen volgende week na 15.00 opnieuw contact met u opnemen.

Beste Ontevreden Klant,

Zoals afgesproken zullen wij u op 12 juli na 15.00 uur opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste Ontevreden Klant,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen maar helaas tot op heden nog niet kunnen bereiken. Wij zullen deze week na 15.00 opnieuw contact met u opnemen.

Beste Natasja,

Op 7 juli hebben wij elkaar voor het laatst gesproken. Ik heb toen een aantal (nieuw) niet correcte zaken doorgegeven.
    De dagen dat we zonder modem zaten, de belkosten p.m. berekend naar de klantenservice (hetgeen overigens volgens de NMA verboden is) en het minutentarief! dat ineens in rekening wordt gebracht om noodgedwongen de voice-mail regelmatig te moeten beluisteren willen we nu toch echt gecompenseerd zien.

Met vriendelijke groet

— Antwoord Bedrijf, geplaatst 30-07-2016
    Beste Ontevreden Klant,

Een medewerker heeft meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Aan de hand van de e-mails die wij hebben verzonden, willen wij u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Charissa van Online.nl
    Ontevreden Klant
    Pardon?! Noemt u dat een voorstel uwerzijds tot afhandeling klacht? Waar bestaat dat voorstel dan uit buiten uw verzoek de klach(en) te sluiten? Dit is geen geboden oplossing .
    Uiteraard ga ik niet over tot het afsluiten van de klacht nu er inhoudelijk nog steeds niet is gereageerd op mijn reactie van 21 juli jl en o.a. het probleem voicemail in email zich blijft voordoen.
    Beste Ontevreden Klant,

Wij hebben wederom getracht telefonisch contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht, maar opnieuw niet kunnen bereiken.

Wij verzoeken u nogmaals om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten. Wij willen u verzoeken om zelf contact op te nemen met onze klantenservice indien u de klacht als niet afgehandeld beschouwd.

Charissa van Online.nl

Ontevreden Klant
    Online.nl maakt MISBRUIK van de mogelijkheid tot afsluiting van een klacht door 2 keer zogenaamd een voorstel tot afhandeling te doen ZONDER dat er inhoudelijk sprake van een voorstel is geweest. Mijn klacht loopt al 7 maanden en de problemen zijn ng steeds niet opgelost. Zie ook mijn reactie op 9 augustus. Zodra de nieuwe factuur binnen is kan Online.nl een voortzetting/vervolg van de klacht(en) tegemoet zien!

Ook een klacht indienen over Online.nl?