Klacht Online.nl: Ontevredenheid na verhuizing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152639
Gebruiker
Liesbeth
Datum
6 reacties

Details

De klacht

niet tevreden over voorlichting en abbonnement
3,5 week geen tv en geen internet en geen telefoon, onnodige kosten gemaakt, ergernis
Ik heb gebeld, gemaild, op hun pagina een klacht gezet, gewacht en meer gewacht en wacht nog steeds tot wij tevreden zijn.

De oplossing

Ik wil gewoon wat we hadden weer terug, alleen internet en bellen, want voor tv zijn wij verkeerd voorgelicht over de gevolgen. Als men ons daarbij niet kan helpen, willen wij er zeker vanaf, ben het gezeur om recht erg zat.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Liesbeth,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de huidige producten die u op dit moment heeft.

    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Ik wacht en wacht en wacht, vandaag telefonisch gemeld dat ik mijn veranderde abonnement weer teruggezet wil naar internet en bellen, zonder de tv. Ik ben verkeerd voorgelicht en we zijn absoluut niet tevreden over de tv. Er is beloofd me volgende week terug te bellen met een oplossing. Ik heb gezegd wat ik wens en dat......... is de oplossing voor ons, Ik wacht........
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Liesbeth,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 10 februari opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Natasja van Online.nl
  4. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Gisteren gebeld door jullie, er werd gezegd dat in ons dossier staat dat ik de 10e gebeld ging worden, ik heb mijn tel. gekoesterd vandaag, voor niets. In ieder geval net een mail gelezen ... er is nog geen terugkoppeling met antwoord.... lekker duidelijk. Ik stel een vraag en wacht op een antwoord, hoe lang moet dat duren of moet het eerst 10 bureaus over. Vrijdag kreeg ik een mail dat vanaf toen de tv zou wegzijn.... het is er nog steed met alle haperingen die daarbij horen. Zorg eens dat alle
  5. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    afdelingen samenwerken en er een oplossing komt, deze week nog. Wij zijn heel erg teleurgesteld in online en we zijn al zo lang klant. Jammer hoor
  6. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Communicatie is superslecht en ik zou niemand aanraden klant te worden Ben benieuwd of alles wat is beloofd ook word uitgevoerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen