Klacht Online.nl: Ontevredenheid na verhuizing

Liesbeth

niet tevreden over voorlichting en abbonnement
3,5 week geen tv en geen internet en geen telefoon, onnodige kosten gemaakt, ergernis
Ik heb gebeld, gemaild, op hun pagina een klacht gezet, gewacht en meer gewacht en wacht nog steeds tot wij tevreden zijn.

Ik wil gewoon wat we hadden weer terug, alleen internet en bellen, want voor tv zijn wij verkeerd voorgelicht over de gevolgen. Als men ons daarbij niet kan helpen, willen wij er zeker vanaf, ben het gezeur om recht erg zat.

Online.nl
    Beste Liesbeth,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de huidige producten die u op dit moment heeft.

Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Charissa van Online.nl
    Liesbeth
    Ik wacht en wacht en wacht, vandaag telefonisch gemeld dat ik mijn veranderde abonnement weer teruggezet wil naar internet en bellen, zonder de tv. Ik ben verkeerd voorgelicht en we zijn absoluut niet tevreden over de tv. Er is beloofd me volgende week terug te bellen met een oplossing. Ik heb gezegd wat ik wens en dat......... is de oplossing voor ons, Ik wacht........
    Online.nl
    Beste Liesbeth,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u op 10 februari opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Natasja van Online.nl
    Liesbeth
    Gisteren gebeld door jullie, er werd gezegd dat in ons dossier staat dat ik de 10e gebeld ging worden, ik heb mijn tel. gekoesterd vandaag, voor niets. In ieder geval net een mail gelezen ... er is nog geen terugkoppeling met antwoord.... lekker duidelijk. Ik stel een vraag en wacht op een antwoord, hoe lang moet dat duren of moet het eerst 10 bureaus over. Vrijdag kreeg ik een mail dat vanaf toen de tv zou wegzijn.... het is er nog steed met alle haperingen die daarbij horen. Zorg eens dat alle
    Liesbeth
    afdelingen samenwerken en er een oplossing komt, deze week nog. Wij zijn heel erg teleurgesteld in online en we zijn al zo lang klant. Jammer hoor
    Liesbeth
    Communicatie is superslecht en ik zou niemand aanraden klant te worden Ben benieuwd of alles wat is beloofd ook word uitgevoerd

Liesbeth

Ook een klacht indienen over Online.nl?