Opgelost door Online.nl: ontvangen geen email, heb geen toegang tot webmail

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 376852
Gebruiker
Onlijntrekker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al sinds het het nog wanadoo was klant van online. Al een paar keer was het onmogelijk email te ontvangen en toegang te krijgen tot de webmail. Dit keer duurt het al acht dagen. Iedere ochtend bel ik en word aan het lijntje gehouden 'de ticket ligt bij de technische dienst', etc. Vanmorgen werd me koudweg meegedeeld dat men niet onder de indruk was van het publiceren van de slechte ervaringen met dit bedrijf. Dus brutaliteit en incompetentie.

De oplossing

Belofte nakomen dat er zo snel; mogelijk aan gewerkt wordt. Roiylae compensatie van ongemak en ergernis.

2 reacties

  1. Auteur
    Onlijntrekker
    Datum
    Ik betaal toch wel voor de webmail, die ook al 8 dagen onbereikbaar was
  2. Auteur
    Onlijntrekker
    Datum
    Uit dit antwoord spreekt weinig schuldbewustzijn.
    Het zou ook een professionele indruk maken als de medewerker de Nederlandse spellingsregels toepaste. De onbeholpenheid versterkt de indruk van incompetentie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onlijntrekker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zonder commentaar of excuus is na meer dan een week een nieuw wachtwoord gegeven
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen