Klacht Online.nl: Onwil van Online.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90733
Gebruiker
janenmiep
Datum
5 reacties

Details

De klacht

CanalDigitaal heeft me eind nov. 2014 aangemeld bij Online.nl voor een alles in 1 pakket.
Van online een aanmelding ontvangen met een ONJUISTE tenaamstelling.
Hiervan Online.nl telefonisch op de hoogte gesteld dat ik dit niet accepteerde.
De medewerker van Online verwees me naar CanalDigitaal en was onwillig me verder te informeren. Vervolgens van Online een mail dat de overstapservice is afgewezen, en dat ik mijn contract bij KPN zelf diende op te zeggen. IK HEB HELEMAAL GEEN CONTRACT BIJ KPN!!! Ik wordt van CanalDigitaal naar Online doorverwezen en visa versa. Vervolgens een dag later een email dat het abonnement op 5 jan. 2015 wordt opgeleverd en 2 dagen later opnieuw een afwijzing Online dreigt zelfs met dubbele abonnementskosten als ik mijn zogenaamde "contract" bij KPN niet zelf opzeg. Opnieuw geklaagd maar geen gehoor. Wel toezegging dat Online telefonisch contact gaat opnemen maar ook dat blijkt tot op heden een loze belofte.


De oplossing

Een streep door alle vermeende abonnementen met Online omdat een normale communicatie niet mogelijk blijkt!

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    janenmiep
    Datum
    Mijn internet- en belverbinding is vanaf 5 januari 2014 afgesloten ondanks de toezegging van annulering waarvan ik een bevestiging zou krijgen . De kosten lopen inmiddels aardig op.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte janenmiep,
    Een van onze collega's heeft uw klacht via Radar al in behandeling genomen. Er is ook in overleg een oplossing gevonden.
    Wij verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  4. Auteur
    janenmiep
    Datum
    Online.nl heeft ondanks de toezegging van beëindiging van mijn abonnement aanvraag mijn huidige internet- en bel abonnement op 05-12-2014 AFGESLOTEN. Door deze handelswijze ben ik buiten mijn schuld ernstig gedupeerd.
    Ik ben benieuwd hoe Online.nl de door haar slordigheden toegebrachte schade gaat vergoeden.
    Tekenend voor de slordigheid van Online.nl is de brief van Online.nl vanmiddag 13-01-2014 ontvangen en GEDATEERD 13 NOVEMBER 2014. Ik moet de hardware die ik niet ontvangen hardware ret
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte janenmiep,
    Uw account is reeds volledig gesloten en opgezegd vanaf 05-01-2015.
    Graag willen wij u vragen om de klacht te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janenmiep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen