Klacht Online.nl: Ook ingegaan op de Online aanbieding om over te stappen naar Ziggo alles in 1?

J.K

Ik ben ingegaan op een aanbieding van Online, waarbij ik tegen een aantrekkelijk tarief kon overstappen naar Ziggo alles in 1. Overstap zou heel makkelijk verlopen etc. mooie beloftes, dus.Tot nog toe allemaal problemen! Gegevens invullen op het overstapformulier van Ziggo...., lukt niet met het Online contractnummer. Weer bellen met Ziggo, kunnen mij niet verder helpen. Bellen met Online, maar klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Wat zo mooi zou zijn, blijkt een grote zeepbel. Ik ben er nu al dagen druk mee, maar nog niets geregeld! Jammer!

Online-> regel de overstap met Ziggo en zorg voor het aanleveren van de juiste gegevens! Zorg voor een telefonische bereikbaarheid van je klantenservice.

Online.nl
    Geachte mevrouw Metzelaar,

U geeft aan dat u het contractnummer niet kon invullen in het overstapformulier en dat Ziggo de gegevens niet herkende.

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad.

U heeft aangegeven dat het overstappen moeizaam verliep en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Inmiddels is het proces in volle gang gezet en is de overstapservice gelukt. .

Het is nu een kwestie van afwachten op de aansluiting van Ziggo. Wij wensen u alvast veel plezier bij uw nieuwe provider.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij dat graag!

Ertugrul Suna
    Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?