Klacht Online.nl: op ingediende klacht wordt totaal niet gereageerd.
Details
Klacht
Op 25-10-2015 heb ik een klacht bij Online ingediend nav een aantal contacten welke ik met hun klantenservice had en waarbij mij bleek dat medewerkers onvoldoende kennis bezaten en tegenstrijdige antwoorden gaven.Het probleem had betrekking op een niet functionerend modem ivm telefonie van Online.
Ik heb uiteindelijk een nieuw modem ontvangen, maar men is vergeten dat modem voor afgifte, aan mijn telefoonaansluiting te koppelen.
Dat probleem duurt nu nog steeds voort, waardoor ik geen gebruik kan maken van Online telefoon. Daarover bel ik dagelijks tegen hoge kosten met klantenservice, die het maar niet voor elkaar krijgen om andere afdelingen zover te krijgen dat het in orde komt. Ik hou nu in chronologische volgorde al de contacten bij, waarbij men elkaar constant tegenspreekt en afspraken niet nakomt. Ook de afdeling klachten neemt geen contact met mij op, ondanks toezeggingen. Ik heb mijn vertrouwen natuurlijk in Online helemaal verloren.
Gewenste oplossing
Fatsoenlijke oplossing en afdoening klacht en probleem met telefonie oplossen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.