Klacht Online.nl: op ingediende klacht wordt totaal niet gereageerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137948
Gebruiker
Tanno
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 25-10-2015 heb ik een klacht bij Online ingediend nav een aantal contacten welke ik met hun klantenservice had en waarbij mij bleek dat medewerkers onvoldoende kennis bezaten en tegenstrijdige antwoorden gaven.
Het probleem had betrekking op een niet functionerend modem ivm telefonie van Online.
Ik heb uiteindelijk een nieuw modem ontvangen, maar men is vergeten dat modem voor afgifte, aan mijn telefoonaansluiting te koppelen.
Dat probleem duurt nu nog steeds voort, waardoor ik geen gebruik kan maken van Online telefoon. Daarover bel ik dagelijks tegen hoge kosten met klantenservice, die het maar niet voor elkaar krijgen om andere afdelingen zover te krijgen dat het in orde komt. Ik hou nu in chronologische volgorde al de contacten bij, waarbij men elkaar constant tegenspreekt en afspraken niet nakomt. Ook de afdeling klachten neemt geen contact met mij op, ondanks toezeggingen. Ik heb mijn vertrouwen natuurlijk in Online helemaal verloren.




Gewenste oplossing

Fatsoenlijke oplossing en afdoening klacht en probleem met telefonie oplossen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,


    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Tanno
    Datum
    Nav mijn melding op Klachtenkompas, werd door ONLINE op 12-11-2015 gereageerd. Kennelijk vindt ONLINE dergelijke publiciteit niet goed voor het bedrijf. Inhoudelijk hebben zij nimmer op mijn bij ONLINE schriftelijk ingediende klachtpunten gereageerd. Jammer want hierdoor blijf bij mij veel onvrede bestaan. De klachtbehandelaar bood aan als compensatie: 2 maanden restitutie int. & tel. + 20 euro. Ik vond dat te weinig! Vandaag email 50 euro en de leugen dat wij dat overeengekomen waren. Bah!!
  3. Auteur
    Tanno
    Datum
    ONLINE heeft niets meer van zich laten horen. Ook niet op mijn schriftelijke klacht waarin ik gedetailleerd omschreef wat er bij hen allemaal fout is gegaan. Zelfs geen ontvangstbewijs. Mijn conclusie: ONLINE bepaald eenzijdig hoe zij handelt bij klachten, heeft lak aan de klager en heeft haar klantenservice geinstrueerd in het afpoeieren van lastige klanten. Ik heb natuurlijk mijn contract met hen beëindigd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen