Klacht Online.nl: opeens 10 euro meer voor internet zonder verdere uitleg

Marian

ik heb bij T-Mobile een abonnement voor internet afgesloten in 2010 voor 15 euro
in dec 2014 word er op eens 10 euro meer afgeschreven zonder verdere uitleg.
ik haal het geld terug via de bank en naar veel gezeik word ik in maart afgesloten en in april betaal ik de achterstallige bedragen om maar van het gezeik af te zijn. nu krijg ik een afrekening van april maar het al sinds maart geen internet meer, dus niet terecht of wel?
nu heb ik al stichting preventel en intrum Justitia op mijn dak met natuurlijk weer verhoging. voor niets want ze hebben zelf mijn internet afgesloten niet ik.
ik heb online via tel en mail benadert maar ik moet onterecht toch te veel betalen
moet ik nu maar de advocaat? eigenlijk krijg ik geld van hun want ik heb een contract getekend voor 15 euro en niet voor 25 en heb wel al 4 maanden te veel betaald = 40 euro en nu moet ik betalen voor een maand en een beetje terwijl ik al lang was afgesloten

hier bij heb ik genoeg betaald en heb ik onterecht al 40 te veel betaald, eigenlijk op contract waar mijn handtekening op staat is afgesproken met T-Mobile 15 euro en er werd meer dan 15 euro afgeschreven wel maar 26 cent maar toch al die jaren heb ik nooit iets van gezegd . nu gaan ze onredelijk te ver. omdat ik altijd al meer dan afgesproken heb betaald dan mag dat ook met terug werkende kracht terug betaald worden over die 5 jaar

Geachte heer/mevrouw Marian,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Marian
    Dat heb ik al heel vaak gehoord sinds maart maar ja we blijven nog ff positief toch?
    Geachte heer/mevrouw Marian,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Geachte heer/mevrouw Marian,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken hoort u later meer van ons.

Marian
    Hopelijk volgend week een oplossing
    Online.nl

Wij hebben u een brief toegestuurd naar aanleiding van het gesprek dat u heeft gehad met één van onze medewerkers. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Marian
    opgelicht word ik door online
    Geachte heer/mevrouw Marian,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Marian
    niks opgelost blijven gewoon bij hun standpunt

Marian

Ook een klacht indienen over Online.nl?