Opgelost door Online.nl: Oplevering abbonnement misleidend - mag niet opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68595
Gebruiker
NathaliedenNijs
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn huidige abbonnement van 20MB naar 30MB verhoogd. 1 jarig abbonnement verlenging. De actuele snelheid was 1.5 MB download.

Na het omzetten was de actuele snelheid nog steeds 1.5MB en heb ik voor niets verlengd met een jaar voor dezelfde snelheid. Ik vind 25€ voor 1.5MB een te hoog bedrag.

De 14 dagen bedenktijd is al verstrekt, dit was voordat het abbonnement daadwerkelijk was opgeleverd en ik de resultaten kon zien.

De klantenservice van online.nl kon me niet helpen, omdat de bedenktijd al verstreken is, en een geschatte snelheid in de email stond. (10-14MB)

De oplossing

Ik wil per direct dat dit wordt stopgezet, de verlenging geannuleerd, dat mijn oorspronkelijke abbonnement van eindtijd September 2014 geldt, en dat ik naar UPC kan overstappen waar ik wel een nette download snelheid heb.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte NathaliedenNijs,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte NathaliedenNijs,
    Volgens onze informatie is nog geen poging gedaan de problemen te verhelpen. Wij nemen op korte termijn contact met u op om te achterhalen wat de reden is, zodat wij de oorzaak kunnen wegnemen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
  3. Auteur
    NathaliedenNijs
    Datum
    Ik ben in overleg het eens geworden met online. Deze klacht kan worden afgesloten. Er is helaas niks aan te doen. Ik zit 2.4 KM van de centrale af en adsl kan niet sneller op mijn lokatie. Dit gaat buiten online om.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NathaliedenNijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen