Opgelost door Online.nl: Oplevering telefonie werkt na 10 dgn nog niet!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58987
Gebruiker
Janssen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op een ander adres geen problemen dus hier ook UPC de deur uit gedaan en voor het goedkopere alternatief gekozen: Online.
Tot nu toe wel aardige service, mag ook gezegd worden, maar helaas nu gaat het echt mis.

Ik zit al 10 dagen zonder telefonie. Een email bevestigde oplevering op de 22ste, maar dit was een tijdelijk nummer wat ik niet eens zelf kende! Dus onbereikbaar voor diverse mensen geweest. Dit was echter van tijdelijke duur want na een krappe dag was de lijn dood! ?

Tot op de dag van vandaag, 1 mei, heb ik enkel internet en geen telefonie.
Ik heb hiervoor zeker al extra kosten gemaakt met mijn mobiele telefoon om uberhaupt over afspraken etc. te kunnen bellen en natuurlijk met de online servicedesk/klantencontact.

Er wordt mij telkens gezegd dat er technisch iets niet goed gaat en men de technische dienst gaat benaderen. Ik krijg dan vandaag of morgen bericht. Maar ik weet als klant dus niet waar het exact aan ligt en wanneer t werkt.

De oplossing

graag zsm een goed werkende telefoonlijn. Indien noodzakelijk dan maar een ander telefoonnummer dan het oude, want als dat de boel vertraagd ben ik genegen mijn oude nummer in te"ruilen".

Graag onkostenvergoeding mobiel bellen voor de tijd dat ik geen lijn heb en natuurlijk een mindering van de niet geleverde dienst op de komende nota.

Ik weet dat men ijzer niet men handen breekt, maar ik heb het gevoel als klant in t diepe te worden gegooid. Met name omdat er zoveel tijd verloren gaat en er geen contact wordt opgenomen.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Janssen,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier. Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Janssen
    Datum
    Vandaag een blije klant want inmiddels beschik ik vanaf deze dag over een telefoonlijn met mijn eigen vertrouwde oude nummer! Echter heb ik nog geen tegemoetkoming in de kosten of in de niet bruikbare lijn. Graag nog een reactie in deze.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte, JanssenIn goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    R.Bun - Online.nl
  4. Auteur
    Janssen
    Datum
    Zo, dat is prettig als er goed naar je geluisterd wordt.
    Na 1 jaar lang foutieve facturen van UPC was ik zo klaar met dat bedrijf dat ik hiervoor koos en blijf kiezen! Ik ben zeer tevreden over de aangeboden oplossing en zelfs meer dan dat. Ze komen goed tegemoet richting klant en dat voelt in elk geval goed, klant is hier nog wel koning. Althans, dat is zeker mijn beleving!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen