Klacht Online.nl: OPLICHTERS!

plaggiaat

Had al een abonnemen bij online.nl maar niet interactief.wilde mijn abonnement over zetten naar interactief,mede vanwege de handige app zodat ik in het hele huis kan tv kijken.nou dit kon niet dus ik dacht ik neem hem er wel bij zolang mijn eerstgenomen abonnement nog loopt. App blijkt niet te werken voor android en als ik vraag tegen hoge beltarieven wanneer wel zeggen ze ik zou niet weten meneer! Dan koopt u toch een i pad ook zo'n lekkere opmerking waarop ik zat te wachten!! Ik vind het ronduit schofterig helemaal omdat ze er nu nog vrolijk mee verder adverteren.ronduit misleidend en naar mijns insziens bij de wet verboden .ik vind dat er massaal moet worden opgetreden tegen deze vorm van volksverlakkerij groeten jan willem plaggemars

Financiele tegemoetkoming wegens gemaakte beloftes die niet worden nagekomen of nog liever ontbinding contract en teruggave van eenmalige kosten voor interactieif kastje en aansluitkosten.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    U kunt mij het gemakkelijkst bereiken tussen 12.00 en 17.00
    Geachte klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Geachte klant,
    Onder de downloadknop van de app heeft u uiteraard gelezen dat op dit moment de app alleen geschikt is voor apparaten met Android 4.0 en hoger. In het lijstje eronder heeft u dan ook gezien welke tablets wel, en welke niet, ondersteund worden. Wij vinden dit heel vervelend voor u, maar dit is geen geldige reden voor opzegging.
    Wij verzoeken u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    plaggiaat
    Wat een broodje aap verhaal...ik kan de app niet eens vinden in google play..leuk dat jullie van alles beloven en verkopen,maak het ook eens waar!! Het meest zit ik nog met de opmerking van een van uw collegas die ik aan de telefoon heb gehad...dan koop je toch een i pad van apple.dit had ik al eerder vermeld maar hier word niet op gereageerd.
    Geachte klant,
    We hebben op dit moment een aantal apparaten die linken met de Online app en die ook naar behoren functioneren. Hieronder vind u de informatie van onze site Online.nlOp dit moment is de app alleen geschikt voor apparaten met Android 4.0 en hoger. Op sommige apparaten werkt de app helaas nog niet helemaal goed. De app is getest voor de volgende smartphones en tablets, hier zou je geen problemen moeten ondervingen: LG G2, ASUS TF101, Samsung Galaxy S3 I9300, Samsung Galaxy S3 Mini, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S4 Mini, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy Tab 2, Samsung Galaxy Note 3, HTC One.De app werkt (vooralsnog) niet op de Sony Xperia Z1 en de Samsung Galaxy Tab 3.Andere Android apparaten zijn nog niet getest voor deze app. Het zou kunnen dat je op deze apparaten de app gewoon kunt gebruiken. Wel kan het zijn dat het opstarten van bepaalde functies iets langer kan duren.Helaas is dit dus geen geldige reden tot opzegging.
    Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?