Klacht Online.nl: oplichting abonnement bij online.nl

Geachte lezer
Sinds 1/7 ben ik een 3 in 1 abonnement aangegaan van €30pm bij online.nl
Daarnaast wou ik een extra tv ontvanger voor €5 per p.m
Ik zag er vanaf dus na bezorging van de xtra onvanger heb ik hem niet aangenomen.
Het zou geannuleerd worden maar achteraf €5 x 6 maanden= €30 betaald
1/7 Ingang abonnement//I.v.m slecht bereik op 12/8 pas gebruik gemaakt van internet en digitale tv.(1 m en 12 dagen betaald)
Klantenservice gaf mij 2 maanden gratis HBO kado zonder verdere info, nu blijkt dat ik vast zit aan een jaar abonnement.

** Geen papieren facturen en Inloggegevens niet correct.
** Klantenservice moeilijk bereikbaar,valse beloftes en onduidelijkheid.

Op 12 dec heb ik 2,5 uur contact gehad met een medewerker die zijn achternaam niet wou geven. Nou bleek dat het abo van €30 naar €50 per maand is opgelopen.
Ik eiste €120, inmiddels €140 & beëindiging HBO en Xtra ontvanger.
Helaas wacht ik nog steeds op reactie!!

Beëindiging van het abonnement zonder extra kosten, ik sta onder bewindvoering en moet daarom om mijn financiën denken. financieel kan ik mij niet zo'n hoog abonnement permitteren.

Daarnaast zou een compensatie van 120 euro acceptabel zijn omdat ik geen HBO abonnement heb willen afsluiten en het xtra tv kastje meteen heb terug gegeven en dit zou geannuleerd worden. Ik ben een abonnement van €30 aangegaan en niet van €50 p.m

Geachte klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Geachte klant,

Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Hallo
    Ik was tot twee keer aan toe net te laat met opnemen, hij ging maar twee keer over. Nummer was onbekend en geen voicemail ingesproken dus wist niet dat ik door jullie was gebeld.
    Ik zou graag met spoed gebeld worden en anders op 0642622474.
    E'n aangezien ik het niet altijd meteen hoor wens ik dat jullie het meerdere malen proberen en anders via mijn dochter.
    Of mail of post; maar ik wil gewoon antwoord op al mijn vragen en ben het wachten za't. Hoe gaan wij dit oplossen en wel nu aub
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Yvonne
    Ik heb heden contact gehad met online.nl
    Afspraak was beëindiging HBO contract en beëindiging extra kastje. Het teveel in rekening gebrachte kosten bedragen 120 euro, ook dit zou ik terug krijgen. Blij dat ik eindelijk contact heb gekregen en een oplossing. Later krijg ik een mail dat het om een bedrag 74.84 gaat en dit verrekend word met de compensatie van december. Dus komt neer op €60 ipv 120 en met de aankomende facturen zal dit worden verrekend. Dit is niet de afspraak. Mvg yvonne
    Geachte klant,

De afspraak is dat u een compensatie ontvangt van € 74,84 bovenop de compensatie die u al heeft ontvangen ter hoogte van €32,33.
    Dus in totaal zal er een bedrag van € 107,17 verrekend worden op uw aankomende facturen. U bent in het telefonisch contact met uw behandelaar akkoord gegaan met dit voorstel.
    Graag willen wij u nogmaals vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Klantenservice Online.nl (SS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?