Opgelost door Online.nl: Oplopende kosten, en geen oplossing met hun kunnen treffen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85290
Gebruiker
Cintia
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In september deden wij telefonisch melding bij online internet dat wij zouden verhuizen. Wij zouden 8-10 op ons nieuw adres weer internet hebben. Uiteindelijk kregen wij pas bericht dat wij 20-10 internet kregen. Tig telefoontjes verder kregen wij een week later internet, zij er achter dat er een knopje omgezet moest worden.
Omdat wij overstapte met hun, maar wij in een andere wijk gingen wonen hadden zijnet type abonnement dat wij ervoor hadden niet, de jonge man aan de telefoon vertelde dat wij voor dezelfde prijs een iets lagere mb internet kregen maar wij konden er een verzekering bij kregen. Dus wij accepteerden. Echter werkt deze niet op Apple computers. Toch moeten wij deze wel een jaar lang doorbetalen.
Aan het einde van de maand kregen wij een telefoon rekening waar je u tegen zegt. 1 euro verbindingskosten plus minuten waar je aan de lijn en in wacht gehouden wordt.
Zij geven aan geen postadres te hebben om een klacht in te dienen, maar we kregen 6 euro te compensati

De oplossing

Economische tegemoetkoming voor de telefoonrekeningen en het ongemak van meer dan een halve maand niet vanuit huis kunnen werken.
En wij willen af van de verzekering, zonder extra kosten.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Cintia,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Cintia,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd, indien akkoord verzoeken wij u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Cintia,
    WIj hebben u pc veiligheidspakket uit het systeem gehaald. Ook is er reeds een creditering verzoek gedaan, als deze goedgekeurd is, zal de creditering op uw rekening worden terug gestort.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijk groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    Cintia
    Datum
    Fijn dat wij tot een oplossing zijn gekomen. Ik snap echter nog steeds niet zo goed waarom jullie geen postadres of mailadres hebben willen geven om onze klacht met jullie te kunnen bespreken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cintia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen