Opgelost door Online.nl: Opname tv programma onbruikbaar

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 387605
Gebruiker
Miccla
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Bij terugkijken van opnames van tv programma's hapert de opname constant, en uit/aanzetten van modem of box geeft geen verbetering.

De oplossing

Zorgen dat opnames goed teruggekeken kunnen worden, daar betaal ik voor.

9 reacties

  1. Auteur
    Miccla
    Datum
    Beste, dank voor deze reactie, echter helpt dit mij niet veel, ik zie dezelfde klacht al vanaf 2015 verschijnen op diverse fora, dus de derde partij voldoet niet, laat ik het zo stellen, als dit een gesprongen waterleiding was geweest had er geen 4 jaar verstreken voor een oplossing. Graag ontvang ik dan ook een concrete oplossing, ik betaal ten slotre voor het opnemen en terugkijken. Ik hoor graag,
    Michel
  2. Auteur
    Miccla
    Datum
    Goedendag, u kunt wel excuses blijven aanbieden maar ik vindt het echt schandalig dat u een product verkoopt wat, zelfs met uw medeweten, al minstens 4 jaar niet naar behoren werkt, dit is echt onbehoorlijk. U verkoopt mij een product en lokt mij met extra's als opnemen enz terwijl u dus blijkbaar al jaren op de hoogte bent van dit probleem, dit kan toch niet? Ik verwacht van u een financiele compensatie zolang dit probleem is opgelost of de mogelijkheid om het contract met online.nl te ontbinden omdat u niet levert wat u verkoopt, en dat is bij mijn weten verboden.Het zou toch wat zijn als mercedes auto's verkoopt waar de deur uit dondert en dan zegt, probleem is al 5 jaar bekend, wordt aan gewerkt maar veel plezier met uw auto.
  3. Auteur
    Miccla
    Datum
    Hallo, dank voor de compensatie, dit is een net gebaar, echter verhelpt dit het probleem niet, tevens de uitspraak dat ik niet zou betalen voor het opnemen/terugkijken is een beetje kort door de bocht natuurlijk. Het feit dat het bij de prijs in zit betekent niet dat het niks kost. Dus als dit, bij u bekende, probleem van langdurige aard is, en u mij dus niet levert waarvoor ik u betaal dan wens ik hiervoor een maandelijkse compensatie of de mogelijkheid om op deze grond ons contract te ontbinden. U houdt zich per slot van rekening niet aan uw leveringsverplichting waarvoor ik wel mijn maandelijkse betaalverplichting voldoe. Ik zal u dan ook schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen zoals in uw voorwaarden opgetekend.
    Ik hoor graag hoe nu verder.
  4. Auteur
    Miccla
    Datum
    Goedendag,
    U kunt mij het best na 18.00 uur bereiken.
    Ik hoor graag van u,
    Mvg Michel
  5. Auteur
    Miccla
    Datum
    Hallo, op welke dagen en tussen welke tijdstippen zijn jullie wel bereikbaar dan? Dan kijk ik of er wat tussen zit.
  6. Auteur
    Miccla
    Datum
    Nu begrijp ik het niet meer, u vraagt mij wanneer ik bereikbaar ben, ik zeg na 18.00 uur, u zegt dat u dan niet meer aanwezig bent, ik vraag hoe laat dan wel, en dan zegr u van 09.00 tot 21.00, op mijn horloge valt na 18.00 uur daar dan nog binnen toch?
    Ik hoor graag,
    Michel
  7. Auteur
    Miccla
    Datum
    Ik zal morgen proberen contact op te nemen om deze zaak tot een afsluiting te brengen.
    Mvg Michel
  8. Auteur
    Miccla
    Datum
    Contact gehad met de klantenservice, uiteindelijk wordt bekeken of ik compensatie krijg of dat ik abo mag eindigen omdat online.nl niet aan zijn leveringsverplichting kan voldoen. Er wordt nu vanaf online.nl contact met mij opgenomen.
  9. Auteur
    Miccla
    Datum
    Hallo, uiteindelijk mijn abonnement voortijdig kunnen beeindigen op grond van het niet kunnen nakomen van hun leveringsverplichting. Online.nl kan mij op dit moment niet leveren wat ze aan mij verkocht hebben, namelijk televisie met opnamen terugkijken(op een wenselijke manier zonder haperen en stotteren).
    Hier deden ze uiteindelijk in het telefonisch overleg niet moeilijk over, dus de afwikkeling is naar tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miccla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contract beeindiging wegens niet nakomen leveringsverplichting online.nl.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen