Opgelost door Online.nl: opnemen en pauzeren gewoon inbegrepen zodat je niets hoeft te missen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102061
Gebruiker
D. v. Schie
Datum
15 reacties

Details

De klacht

Ben nog een week klant bij online en hebben het Alles in 1 Startpakket afgenomen.
Het blijkt niet mogelijk om o.a. rtl zenders op te nemen.

klantenservice gebeld die zeiden dat het niet in het pakket zit vanwegen ontbreken van toestemmen rtl terwijl er op de website staat dat je 5 uur kan opnemen en pauzeren gewoon zijn inbegrepen (let op) zodat je niets hoeft te missen!
En er staat dus nergens dat er bepaalde zenders niet bij zijn inbegrepen.

Omdat voor mij het opnemen een overweging was bij het overstappen ivm. ploegendiensten was de vraag wat er mogelijk was, en om het tv deel anders maar op te zeggen. maar er kwam geen oplossing uit en van opzeggen kon geen spraken zijn om dat er een contract is voor 1 jaar.
Zelfs werd er geen notitie van deze klacht gemaakt.

Natuurlijk opzeggen binnen twee weken maar dit geld dan voor het moment vanaf je de aanvraag doet. maar dan kan het product dus nog niet beoordelen want ik stap over en heb daar een maand opzeg termijn.

De oplossing

Gewoon alle zender kunnen opnemen zo als de tekst website doet vermoeden. Als dit toch niet mogelijk blijkt toch het contract opzeggen of dit zo danig aan te passen dat het tv deel vervalt. met een fatsoenlijke overgangsperiode om een andere aanbieder te kunnen zoeken.

Ook lijkt het me verstandig om de informatie op de Website aan te passen.

15 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    Ik ben blij te horen dat er nu wel een klachtdossier is opgemaakt en de klacht nu in behandeling is. Wel spijtig dat het via deze weg moet.
    ik hoop op een snelle reactie van de contactpersoon.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. v. Schie,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  4. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    Fijn dat u al zo snel contact heeft proberen te zoeken. helaas ben ik op het werk niet op de telefoon bereikbaar. ik hoop dat het vandaag nog lukt ben van af nu berijkbaar.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. v. Schie,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heden, bevestigen wij aan u dat er een dossier is opgesteld welke in behandeling zal worden genomen door onze achterliggende dienst.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  6. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    Het telefoon gesprek aan de hand van deze klacht was een stuk professioneler. en lijkt tot een redelijke oplossing te komen. ik wacht het contact komende week af.met vriendelijke groet,
  7. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    vandaag heb ik een nieuw aansluitpunt gekregen maar helaas lijkt alles nog niet helemaal zo te werken als het hoort. hopelijk kunt u snel contact met mij opnemen.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. v. Schie,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  9. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    goeden dag,
    goed te horen dat u weer contact heeft proberen op te nemen. helaas is dit niet gelukt op het 1e bekende nummer bij u. Daarom mijn verzoek bij de volgende poging op het 1e nummer ook het 2e bij u bekent gemaakte nummer te proberen. zie gegevens van 20-03-15
    met vriendelijke groet,
    D. v. Schie
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. v. Schie,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
  11. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    Graag had ik de klacht afgesloten echter is er toch een vraag overgebleven naar aanleiding van het laatste gesprek. Dit heeft betrekking over een gemaakte afspraak op 3 april. Graag had ik hier nog even nog even contact om verwarring te voorkomen.
    met vriendelijke groet
  12. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    Goeden dag
    Het is en week geleden dat we contact hebben gehad. Begrijp dat het vervelend is dat de klacht nog niet is afgesloten ondanks eerdere toezegging. Maar graag had ik nog een keer contact met u gehad om het een en ander duidelijk te hebben. Over gemaakte afspraken op 3 april. Misschien een wat onduidelijke omschrijving maar dat is ivm het open karakter van dit medium.
    p.s. Ik heb weer geen tv. Hopelijk hoef ik hier voor geen nieuwe klacht te plaatsen.Hoop snel iets van u te horen.
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. v. Schie,
    Onze excuses voor deze late reactie. wij zien dat er inmiddels voor uw tv-probleem een dossier aangemaakt is voor de achterliggende dienst, dit word ook toegevoegd aan uw klachtdossier. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. van Schie,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (GC)
  15. Auteur
    D. v. Schie
    Datum
    blij te zien dat nu ook de tekst op de website een beetje is aangepast.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. v. Schie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen