Klacht Online.nl: optijd bestelling geannuleerd zeer onbeschoft aan de telefoon behandeld toch geactiveerd

Klachtnummer
# 68311
Gebruiker
Rory
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik had een bestelling gedaan bij online.nl voor internet en bellen

ze zouden mijn oude abbonnement opzeggen maar toen bleek dat dat niet kan heb ik na 13 dagen de bestelling geannuleerd zodat ik eerst mijn eigen abbonnement kan opzeggen van mijn huidige provider .
Werd door een vrouw te woord gestaan die maar bleef proberen hun dienst toch maar te laten doorgaan dus ik heb toen tot 3x herhaald dat ik de dienst wilde be eindigen ik was binnen de 14 daagse termijn . Deze vrouw was erg onbeschoft en bleef maar doorgaan over hun diensten .

het zou geannuleerd zijn maar ik had er een raar gevoel bij toen heb ik nog eens teruggebeld en toen bevestigde de jongeman dat ik nog een annuleringsmail zou ontvangen .

Natuurlijk niet ontvangen en vanmorgen zegt mn vrouw er is een pakket binnengekomen . Dit pakket was dus van online maar ik wil dit helemaal niet en zeker niet na dit onbeschofte gedrag .

graag een reactie van een fatsoenlijk iemand bij online.

De oplossing

graag de bestelling geannuleerd zoals het hoord

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  2. Auteur
    Rory
    Datum
    Als het goed is heb ik een annuleringsmail ontvangen na nog eens ruim 25 minuten aan de lijn gehangen te hebbenHopelijk is het nu wel opgelost na een hoop heen en weer gebel.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Rory,Wij konden u telefonisch helaas niet bereiken, en geven u hierom graag de volgende reactie via klachtenkompas.nl.
    Wij hebben uw annulering correct verwerkt, echter was het modem vlak daarvoor al verstuurd. Wij versturen het modem namelijk na afloop van de bedenktermijn, en u gaf vlak voor het verstrijken ervan uw annulering door. Omdat een annulering ook een verwerkingstijd kent, heeft dit elkaar gekruisd. Onze excuses voor het ongemak.Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen