Klacht Online.nl: Opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 199577
Gebruiker
bart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb mijn klacht eerder geplaatst, echter per ongeluk als afgehandeld gesloten.
Mijn aansluiting is gelukkig beëindigd, echter moet ik nog betalen maar zoalng ze de facturen niet sturen kan dat niet.
Vandaag kreeg ik 3 brieven dat de retour gestuurde kastje van digitenne (2x) en 1 modem ontvangen is bij online. Knap want ik heb niks terug gestuurd.... en de digitenne kan ik niet terug sturen want is mijn eigendom.
Wat een zooitje is het daar.

De oplossing

Normaal communiceren naar klanten, wat ze ik. Überhaupt communiceren.....

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Bart,

    Zojuist hebben we contact gehad en uw klacht besproken. Daarin heb ik aangegeven dat alle onjuistheden recht getrokken zijn en dat ik voor de overlast nog een kleine compensatie zal toekennen. Hierover ontvangt u binnen enkele ogenblikken een e-mail.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en dat we samen de klacht kunnen afhandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen