Klacht Online.nl: Opzeggen abonnement onmogelijk

Klachtnummer
# 132944
Gebruiker
itsdennisb
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn contract loopt 06-02-2016 af. Ik wil deze alvast opzeggen, maar dit blijkt onmogelijk. Destijds heb ik mijn abonnement online afgesloten en volgens de wet moet je het abonnement op deze wijze ook weer op kunnen zeggen. Dit bleek onmogelijk toen ik met de klantenservice belde. Ik word geacht mijn abonnement telefonisch op te zeggen via een 0900-nummer. Tevens heb ik gevraagd of het schriftelijk mogelijk was, maar ook dit bleek onmogelijk. Ik wil graag van Online.nl af, omdat ik de service bijzonder slecht vind en ook mijn internetverbinding + tv-aansluiting werkt niet naar behoren. Aan de telefoon werd ik slecht behandeld. Meneer wekte direct weerstand op en was erg onvriendelijk.

De oplossing

Ik wil mijn abonnement alvast opzeggen voor de einddatum 06-02-2015. Dit moet ruim van tevoren kunnen volgens de wet, op ieder moment. Ik wil per se dat mijn abonnement op de einddatum van het contract stopt. Het opzeggen hiervan ik online kunnen doen, omdat ook dat in de wet staat.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw itsdennisb,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw itsdennisb,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw itsdennisb,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen