Klacht Online.nl: Opzeggen bij Online onbeschoft en een ramp.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274977
Gebruiker
Tonio12187
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Online frustreert mensen en mij over te stappen naar andere provider, na wijziging abonnement van Online en een dat het nieuwe abonnement kon opzeggen.
Ik heb gebruik gemaakt van die "opzeggen" mogelijkheid.
Na telefonisch opgezegd te hebben, krijg ik allerlei mails u kan allen tv opzeggen internet verbinding blijft. Dan weer u abonnement wordt opgezegd daarna weer een mail ,fijn u weer gekozen heb u opzegging te annuleren. enz.
Eigenlijk ongelooflijk en nu accepteert KPN de opzegging niet rarara.
Wat me nog het meeste bevreemd is de energie die in dit onzin.
Juridisch klopt het niet en fatsoenlijk is het al helemaal niet. Al met al ben ik er een mee bezig.

De oplossing

Zaak netjes afhandelen voor 1 nov. 2017 met de nieuwe provider Telfort.nl
en mij niet meer lastig vallen vervelende mails.

1 reactie

  1. Auteur
    Tonio12187
    Datum
    Onli

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonio12187
Datum
Uiteindelijke oplossing Online heeft mijn belooft en toe gezegd het opzeg termijn in acht te nemen. De klacht is opgelost als alles goed gaat. en geen vervelende mails en ik tot en met 31 okt. van de diensten waar ik recht op heb en voor betaald heb uitvoert. Dus op 1 nov kan ik deze klacht sluiten. snelheid internet 2mb traag
Status
opgelost
Beoordeling
content