Opgelost door Online.nl: Opzeggen contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163312
Gebruiker
Ricardo L.
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Beste Online.nl klantenservice.

Ik heb sinds mei 2015 geen internet en digitale televisie meer, hierover al verschillende keren gemaild via jullie contactformulier voor een oplossing hiervoor en tot op heden geen reactie op gehad.
Daarna werd ineens de lijn overgenomen door iemand anders werd me medegedeeld dat de resterende maandenkosten van mijn contract zouden in 1x keer afgeschreven zouden worden.
Dit is uiteindelijk niet gebeurd maar er een compensatie beloofd waarover ik nooit meer wat gezien of gehoord heb.

Nu probeer ik mijn contract op te zeggen maar sta nu al ruim 45 min in wacht.


Neem aub zsm contact met mij op ben erg ontevreden over de gang van zaken.

mvg
Ricardo

De oplossing

Compensatie voor alle maanden dat ik zonder internet en tv zit van online. (heb nu een andere provider genomen daarom ook dubble kosten)
Bevestiging van opzegging van mijn contract.
Of ik wil per 1-5-2016 van mijn contract verplichting af zijn.

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ricardo L,

    Bedankt voor uw bericht, wij begrijpen uit uw schrijven dat er veel mis gegaan en u een nare ervaring heeft met onze service tot nu toe. Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen en zullen dan ook zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Nina van Online.nl
  2. Auteur
    Ricardo L.
    Datum
    Beste Nina,

    Dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat uw collega nu ook daadwerkelijk gaan reageren. Want ik wil mijn contact zoiezo opzeggen.

    Met vriendelijke groet,
    Ricardo
  3. Auteur
    Ricardo L.
    Datum
    Beste Nina,

    Dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat uw collega nu ook daadwerkelijk gaan reageren. Want ik wil mijn contract zoiezo opzeggen.

    Met vriendelijke groet,
    Ricardo
  4. Auteur
    Ricardo L.
    Datum
    Beste Nina,

    Dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat uw collegas nu ook daadwerkelijk gaan reageren. Want ik wil mijn contract zoiezo opzeggen.

    Met vriendelijke groet,
    Ricardo
  5. Auteur
    Ricardo L.
    Datum
    Beste Nina,

    Dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat uw collegas nu ook daadwerkelijk gaan reageren. Want ik wil mijn contract zoiezo opzeggen.

    Met vriendelijke groet,
    Ricardo
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ricardo L,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ricardo L,

    Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Kirstin van Online.nl
  8. Auteur
    Ricardo L.
    Datum
    Namen 2 werkdagen na de melding van de klacht telefonisch contact op.
    De klacht is ook binnen 2 werkdagen afgehandeld. Keurig geregeld door diegene waarmee ik contact had.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricardo L.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?