Opgelost door Online.nl: Opzeggen en afschrijvingen

Krijgsman

In november 2015 ben ik overgestapt van Online.nl naar Ziggo. Online.nl heeft mij mij toen telefonisch bevestigd dat alles afgesloten was en betaald en dat er niets meer zou worden afgeschreven. Helaas ze bleven maar afschrijven en het abonnement werd niet afgesloten. Ik heb het geld toen via de bank terug gevorderd en Online.nl geblokkeerd. In februari werd eindelijk na tig telefoontjes mijn abonnement afgesloten en gaven ze aan dat de fout bij hun lag en dat ze het recht gingen zetten en dat ik niets meer zou hoeven te betalen. Inmiddels is het mei 2016 en blijf nog steeds aanmaningen krijgen. Heb vanaf november 2015 al zo tussen de 15 a 20 keer telefonisch contact gehad en het probleem word maar niet opgelost. Ze zeggen terug te bellen, maar dat wordt niet gedaan. Heb in maart 2016 een klachtenbrief geschreven, waar ik tot heden geen respons op heb gekregen. Vandaag gingen ze me opeens vertellen dat de fout bij Ziggo lag en dat het bedrag nog van oktober 2015 zou zijn. Flauwekul!!!

Dat het probleem zsm word opgelost en ik geen aanmaningen meer ontvang.
Compensatie voor de gemaakte telefoonkosten en ergernis.

Beste Krijgsman,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat uw overstap niet goed is gegaan en daardoor deze problemen zijn ontstaan.
    Wij zullen dit voor u uitzoeken!

Er is een klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal spoedig contact met u opnemen om zo tot een passende oplossing te komen voor uw probleem.

Krijgsman
    Dat hebben jullie al vaker gezegd. Ik hoop dat het nu word opgelost, zo niet ga ik contact opnemen met rechtsbijstand.
    Beste Krijgsman,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals afgesproken zal ik donderdag opnieuw contact met u opnemen om uw klacht verder te bespreken.

Ik zie uw e-mail tegemoet met betrekking tot uw mobiele kosten.

Beste Krijgsman,

Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik wil u bij deze laten weten dat het is gelukt met betrekking tot alle financiën doornemen, dit wil ik graag persoonlijk toelichten. Ik zal nogmaals telefonisch contact met u opnemen.

Ik zie dat u nog geen e-mail naar ons heeft verzonden met betrekking tot uw mobiele telefoonkosten. Graag zie ik deze alsnog tegemoet.

Beste Krijgsman,

Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Beste Krijgsman,

Wij hebben helaas nog niks van u vernomen. Graag verzoek u nogmaals om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.
    Dit stellen wij erg op prijs! Alvast bedankt!

Krijgsman
    Ben tevreden met de afhandeling

Krijgsman

Ook een klacht indienen over Online.nl?