Klacht Online.nl: Opzeggen en terugsturen?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 62603
Gebruiker
Jorienhoekkie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn internet abonnement bij Online is per 4 juli opgezegd. Moet ik daarna de modem terugsturen? En zoja, waar naartoe?

De oplossing

Antwoord of ik moet terugsturen of niet

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Jorienhoekkie,
    Uw kunt uw hardware terugsturen naar het volgend adres:BNS Data Logistics
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenIk zie echter op uw abonnement nog geen opheffing staan.
    Indien u dit wenst kan ik de opzegging van uw abonnement doorvoeren. U ontvangt dan een bevestiging van de opzegging op het bij ons bekend e-mail adres,
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
  2. Auteur
    Jorienhoekkie
    Datum
    BEdankt voor het antwoord. Jammer dat het via deze weg moet en niet gewoon op jullie site staat aangegeven. Als het goed is regelt Telfort de overstap eind deze maand.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jorienhoekkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen