Opgelost door Online.nl: Opzeggen van abonnement via een aangetekende brief schijnt bij Online.nl niet te werken.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 475526
Gebruiker
Waarom zo#01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

abonnement aangetekend opgezegd via Sepastop op 21/7 en tot nu toe nog geen reactie ontvangen.Verschijdene keren met klanten service gebeld welke mij niet kunnen of willen helpen.Upload formulier ingestuurd ,diverse malen,maar werkt niet.Moet ik nu mijn rechtsbijstand dit laten afhandelen of kan dit ook op een normale manier worden geregeld.

De oplossing

Deze zaak afhandelen zoals het hoort.

1 reactie

  1. Auteur
    Waarom zo#01
    Datum
    zal volgende week alles overdragen aan mijn rechtsbijstand,daar ik geen reactie heb gekregen van online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Waarom zo#01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Indien alles zo wordt opgelost als online heeft aangegeven,ben ik uiterst tevreden met deze oplossing en blij tot alles toch nog tot een goed einde komt,met dank aan klachtenkompas,
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen