Opgelost door Online.nl: Opzegging abo na nalatigheid van Online

Swiffie63

Krijg op 31okt een schrijven dat mijn internet 30 nov wordt omgezet naar het KPN netwerk. verbazend genoeg heb ik de dag erna 1 nov helemaal geen verbinding meer. Bellen met Online heeft geen zin want je komt er niet door. Op bericht via fb krijg je na dagen pas een standaard antwoord. Uiteindelijk op 7 nov per direct opgezegd want een huis zonder internet werkt zakelijk en met tiener-dochters niet. Op 17 nov bericht van ene Martijn via fb met excuses maar dat ze brief niet kunnen vinden maar hij heeft de opzegging doorgegeven. op 21 nov bericht van ene Linda wederom excuses maar dat ik weekend erna (25nov) bericht krijgt....12 dec via email reactie met een standaard email dat mijn abo tot 30 juni a.s. moet worden betaald. Geen reactie over mijn klacht en over de extra kosten(overschreden mobiele bundels) en het inkomensverlies dat ik leid. Heb de termijn van nov en dec gestorneerd. Anno 2016 ga ik niet geloven dat Online kan doen wat ze wil en dat de klant daarvan de dupe is zonder dat je als klant daar maatregelen tegen kan nemen. Het hele omzetten naar het KPN netwerk is trouwens onzin wat dat gebruikt Online al.

De gewenste oplossing is dat mijn abo per 1 november 2016 geëindigd is.

Online.nl
    Geachte mevrouw Tegelaar,

We hebben zojuist telefonisch met u gesproken.
    We hebben met u afgesproken dat uw abonnement per 1 november is beëindigd.
    Heeft u hier nog vragen over horen we het graag.

Ik hoop u naar tevredenheid te hebben geholpen.

Emre van Online.nl

Swiffie63
Abonnement per 1 november beëindigd.

Ook een klacht indienen over Online.nl?