Opgelost door Online.nl: Opzegging abo na nalatigheid van Online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 250031
Gebruiker
Swiffie63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg op 31okt een schrijven dat mijn internet 30 nov wordt omgezet naar het KPN netwerk. verbazend genoeg heb ik de dag erna 1 nov helemaal geen verbinding meer. Bellen met Online heeft geen zin want je komt er niet door. Op bericht via fb krijg je na dagen pas een standaard antwoord. Uiteindelijk op 7 nov per direct opgezegd want een huis zonder internet werkt zakelijk en met tiener-dochters niet. Op 17 nov bericht van ene Martijn via fb met excuses maar dat ze brief niet kunnen vinden maar hij heeft de opzegging doorgegeven. op 21 nov bericht van ene Linda wederom excuses maar dat ik weekend erna (25nov) bericht krijgt....12 dec via email reactie met een standaard email dat mijn abo tot 30 juni a.s. moet worden betaald. Geen reactie over mijn klacht en over de extra kosten(overschreden mobiele bundels) en het inkomensverlies dat ik leid. Heb de termijn van nov en dec gestorneerd. Anno 2016 ga ik niet geloven dat Online kan doen wat ze wil en dat de klant daarvan de dupe is zonder dat je als klant daar maatregelen tegen kan nemen. Het hele omzetten naar het KPN netwerk is trouwens onzin wat dat gebruikt Online al.

De oplossing

De gewenste oplossing is dat mijn abo per 1 november 2016 geëindigd is.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Tegelaar,

    We hebben zojuist telefonisch met u gesproken.
    We hebben met u afgesproken dat uw abonnement per 1 november is beëindigd.
    Heeft u hier nog vragen over horen we het graag.

    Ik hoop u naar tevredenheid te hebben geholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Emre van Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Swiffie63
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abonnement per 1 november beëindigd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen