Opgelost door Online.nl: Opzegging abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 170156
Gebruiker
M.H.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

hallo,
Ik heb laatst Martijn van het focusteam aan de telefoon gehad. Per 31 mei eindigt ons abonnement omdat ons probleem niet verholpen kon worden (het internet doet het erg slecht, valt steeds uit, enz.) en omdat we ook al 2 maanden klachten hebben.
Nu heb ik van jullie een mail gekregen dat ik door moet betalen. Dit is geen afspraak.
Martijn had gezegd dat het abonnement zou stoppen en wij dit ook niet meer hoeven te betalen. De afspraak die wij hierover hadden gemaakt, was telefonisch. Ik heb via de mail hier geen bevestiging van gekregen. Ik wil die bevestiging erg graag hebben.
Ons andere abonnement gaat vanaf morgen in, dus wij willen geen dubbele kosten hebben.
Vriendelijke groet,
F.M. Hietkamp

De oplossing

Bevestiging dat ik niet meer hoef te betalen voor het abonnement van de online.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Hietkamp,

    Bedankt voor het melden van uw klacht, Zojuist heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen en de gemaakte afspraken per email bevestigd. Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor al het ongemak. Wij hopen dat wij u klacht naar tevredenheid hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet, Carmen van Online.nl
  2. Auteur
    M.H.
    Datum
    Bij deze willen wij Martijn en jou, Carmen, bedanken voor al jullie hulp en diensten! Ook erg bedankt voor alle goede informatie die wij van jullie hebben gehad.
    Zou je dit ook tegen Martijn, die voorheen in het focusteam zat, kunnen zeggen? Wij hebben hem niet meer persoonlijk kunnen bedanken (via de telefoon) .
    Met vriendelijke groet,
    Rita

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.H.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?