Opgelost door Online.nl: Opzegging abonnement

content Opgelost
imaessen

Na 2,5 week geen internet en telefonie te hebben gehad (terwijl het sneller zou worden) heb ik maandag 12 december met u telefonisch contact gehad voor een onkostenvergoeding. Deze was nog niet de helft van de daadwerkelijk door mij gemaakt kosten. Vervolgens aangegeven dat ik dan mijn abonnement wil beëindigen. Ook dat was niet mogelijk omdat dit zou lopen tot 31-12 2017. Op 3 november heb ik echter van u de (zie bijlage) bevestiging gekregen, zonder data. Let trouwens ook op het maandbedrag wat we begin november in de overeenkomst zijn bevestigd. Uw klantenservice is ver beneden de maat Online.

P.s. het gestorneerde maandbedrag van oktober is weer overgemaakt, zou erg vriendelijk zijn dat ik weer kan bellen.

Mvg Ike Maessen

Graag duidelijkheid over mijn opzegging en onkostenvergoeding. U schermt snel met de voorwaarden, maar punt is dat u natuurlijk deze ook moet nakomen en zonder duidelijke reden waarom ik 2,5 week geen internet en telefonie heb gehad, bent u hierin niet echt geslaagd. Als u klantenservice bijvoorbeeld eerder een monteur had besteld waren bij mij de kosten al niet zo hoog.

Online.nl
    Beste meneer Maessen,

We hebben zojuist telefonisch met u gesproken,

Ik heb zojuist een e-mail verstuurd met de gemaakte afspraken zoals besproken.

Ik hoop u naar tevredenheid te kunnen helpen?

Emre van Online.nl

imaessen
Beste Emre, Krijg zojuist een mail dat mijn abonnement is beëindigd, terwijl we een half uur geleden anders hebben afgesproken. Heb hierover teruggebeld. Vertrouw erop dat nu alles goed gaat. Met vriendelijke groet, Ike

Ook een klacht indienen over Online.nl?