Opgelost door Online.nl: Opzegging abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 250399
Gebruiker
imaessen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 2,5 week geen internet en telefonie te hebben gehad (terwijl het sneller zou worden) heb ik maandag 12 december met u telefonisch contact gehad voor een onkostenvergoeding. Deze was nog niet de helft van de daadwerkelijk door mij gemaakt kosten. Vervolgens aangegeven dat ik dan mijn abonnement wil beëindigen. Ook dat was niet mogelijk omdat dit zou lopen tot 31-12 2017. Op 3 november heb ik echter van u de (zie bijlage) bevestiging gekregen, zonder data. Let trouwens ook op het maandbedrag wat we begin november in de overeenkomst zijn bevestigd. Uw klantenservice is ver beneden de maat Online.

P.s. het gestorneerde maandbedrag van oktober is weer overgemaakt, zou erg vriendelijk zijn dat ik weer kan bellen.

Mvg Ike Maessen

De oplossing

Graag duidelijkheid over mijn opzegging en onkostenvergoeding. U schermt snel met de voorwaarden, maar punt is dat u natuurlijk deze ook moet nakomen en zonder duidelijke reden waarom ik 2,5 week geen internet en telefonie heb gehad, bent u hierin niet echt geslaagd. Als u klantenservice bijvoorbeeld eerder een monteur had besteld waren bij mij de kosten al niet zo hoog.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Maessen,

    We hebben zojuist telefonisch met u gesproken,

    Ik heb zojuist een e-mail verstuurd met de gemaakte afspraken zoals besproken.

    Ik hoop u naar tevredenheid te kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Emre van Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
imaessen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Emre, Krijg zojuist een mail dat mijn abonnement is beëindigd, terwijl we een half uur geleden anders hebben afgesproken. Heb hierover teruggebeld. Vertrouw erop dat nu alles goed gaat. Met vriendelijke groet, Ike
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen