Klacht Online.nl: Opzegging contract

sad Opgelost
# 251983
Mevrouw5

Ik ben al 3 jaar klant met een maandelijkse opzegbare contract na 1 jaar, ik heb op 24 november 2016 mijn contract telefonisch opgezegd als voorkeur datum 12 januari, medewerker gaf aan dat ik de bevestiging mail binnen 48 uur zou ontvangen. Wat natuurlijk niet gebeurd is, heb ik terug gebeld halverwege dec, gaven aan dat ik overgezet word, en later het zou ontvangen, heb ik op 09-01-2017 contact opgenomen nog geen retourdoos en nog geen bevestiging gehad van jullie. Meneer gaf telefonisch aan dat online.nl pas de opzegging op 23 januari 2017 er in gezet kan worden omdat ik op die datum over gezet word. Maar heb deze maand al volle tarief betaald, en moet gewoon door betalen, heb jullie 1,5 maand de tijd gegeven om het stop te zetten. Ik heb een maand opzegtermijn waar ik mij aan moet houden als zo wel jullie!

Ik betaal nu voor slecht internet tot helemaal geen internet gezien jullie nu een storing hebben. Heb als sinds november bijna geen internet!!

Had er over gebeld of ik hier wat geld voor gecompaseerd word maar blijkbaar niet want het is jullie fout, wat jullie zelf aangaven!!

tot 12 januari betaal!! en mijn contract stop gezet word! Deel van me geld terug wat ik voor januari heb betaald volle tarief! En vanwege al 3 maanden slecht internet compensatie!!!

Online.nl
    Beste Z. Dannaz,

Wij hebben net telefonisch contact met u gehad over de opzegging die nog niet bevestigd is omdat uw account in een migratie proces zit. Dit betekend dat wij nu niet per direct de opzegging in het systeem kunnen plaatsen maar wordt afgevangen en op de datum 23 januari met terugwerkende kracht ingevoerd.

Mochten er nog vragen hier over zijn dan verzoek ik u te bellen met ons speciale telefoonnummer: 088 0038503. Dit hebben we net besproken maar we gaan er vanuit dat alles nu in orde zal komen en dat contacten niet meer nodig zal zijn.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Vincent van Online.nl

Mevrouw5
Uiteindelijke oplossing Ben sinds 23 januari overgezet nieuwe netwerk, dan zou door jullie op terug werkende kracht opzegging ingevoerd worden, wat niet is gebeurd heb weer sinds 23 januari 2x moeten bellen. afgelopen vrijdag 27-01 iemand gesproken die zou het overlaten aan een andere collega tot op heden nog geen bevesteging gehad behalve bevesteging voor de compensatie zonder bedrag bijgenoemd!!! Wanneer word dit een keer opgelost??? Ik wacht het deze week af!! Ik hoop dat ik hierna niet meer hoef te bellen om mijn opzegging.