Opgelost door Online.nl: opzegging contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 132749
Gebruiker
Irma
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe provider genomen ziggo omdat online er een puinhoop van maakt het begon zo ik ben in juni verhuist en zou daar aangesloten worden nou niet dus herhaaldelijk gebeld en onzin verhalen gekregen dan was dit kapot dan dat elke keer van alles nieuw thuis gestuurd wat niet hielp toen zou er een monteur langs komen na een maand eindelijk heel de dag thuis gezeten niemand geweest en ineens deed de telefoon en internet het weer maar tv nog steeds niet hebben ze het vanaf een afstand gemaakt waarom moest ik dan thuis zijn onderhand zat ik al een maand zonder alles via mobiel gedaan . Daarna een aangetekende brief gestuurd dat ik mijn contract wilde beëindigen mijn contract liep tot 11 oktober maar nee kon niet maar ik zou juni terug krijgen maar het is nu oktober nog niets gekregen .Ondertussen heb ik Ziggo genomen die hebben mijn huidige abonnement afgezegd bij Online krijg een mail dat tv en telefoon is gestopt maar mijn internet niet die moet ook gestopt worden .

De oplossing

Dat mijn abonnement vanaf 8/10/2015 alles is gestopt en mijn geld van Juni die belooft is retour op mijn rekening terug gestort wordt .

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Irma,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Zoals besproken nemen wij binnenkort wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Irma,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Irma
    Datum
    ineens kan het wel snel opgelost worden ,prima afgehandeld en snel bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Irma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen