Opgelost door Online.nl: Opzegging na gevolg van 3x monteur en nog steeds 5mb van de 40mb

Ronald

Nog voor het ingebruik namen heb ik gelijk contact gezocht vanwegen geen internet kabel! Netjes een monteur gestuurd, niet opgelost conclusie nieuwe kabel! Deze is netjes aan gelegd door volker en Wessel, deze heeft de kabel gemeten en er kwam van de 40mb maar 19mb binnen! Gebeld met online en er zou naar gekeken worden uiteindelijk zelf gebeld bleek dat ik naar 30mb ben gezet,geen geld terug en geen bericht gehad terwel ik een onlinemail heb van ze! Na een lang gesprek heb ik samen de kast gereset en op de lijn een meting gedaan! Nu nog maar 15mb! Ze komen kijken met een monteur! Maar er komt geen bericht nog monteur weer gebeld en weer moest ik de kast reset geven enz enz. 5mb kwam nu in de aanmerking om het op te zeggen. Vond ik een goed plan! Nu weer 2x gebeld geen contact van hun kant nog mail bericht nog steeds het zelfde probleem. En ze zijn nog steeds bezich met opzeggen! Was ook beter om niet te bellen want dat zou mijn kosten schelen en het schiet toch niet op!!!!

Dat hun waar maken wat ze zeggen en beloven door de opzegging in orde te maken en 2 maanden geld terug voor niet geleverde diensten en telefoon kosten!

Dus ontbinding van contract
En 2maanden geld terug voor niet geleverde diensten 2x €44

Geachte Ronald,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte heer/mevr,

Ik wacht uw reactie af!
    En hoop op een positief afhandeling!

Met vriendelijk groet
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Hallo,

Ik ben bereikbaar!

Beste online,

Wederom jullie gebeld met de vraag dat jullie mij hebben gebeld en met de vraag of er een oplossing is!
    Antwoord van jullie medewerker; ik weet van niks en kan ook niks zien!
    Nog maals gevraagd of ze wat kan uitzoeken of dat ik ergens anders heen moet bellen voor info!
    Antwoord ik weet en zie niks! Goedemiddag en opgehangen!!
    Nu is mijn geduld echt op en op ik vandaag of morgen wat te horen mocht dit niet zijn, ga ik de betalingen terug halen!

Ronald van aalst
    Geachte klant,

Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste online,

Ik wacht weer geduldig af!

Ronald van Aalst
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

Ronald
    Uiteindelijk is alles na veel heen en weer gebel goed af gehandeld! Het is jammer dat het zo moet en er op het laaste moment nog een voorstel gedaan word, die eigenlijk veel eerder had moeten aan gedrage worden!

Maar alles is opgelost.

Ook een klacht indienen over Online.nl?