Opgelost door Online.nl: Opzegging na gevolg van 3x monteur en nog steeds 5mb van de 40mb

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126204
Gebruiker
Ronald
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Nog voor het ingebruik namen heb ik gelijk contact gezocht vanwegen geen internet kabel! Netjes een monteur gestuurd, niet opgelost conclusie nieuwe kabel! Deze is netjes aan gelegd door volker en Wessel, deze heeft de kabel gemeten en er kwam van de 40mb maar 19mb binnen! Gebeld met online en er zou naar gekeken worden uiteindelijk zelf gebeld bleek dat ik naar 30mb ben gezet,geen geld terug en geen bericht gehad terwel ik een onlinemail heb van ze! Na een lang gesprek heb ik samen de kast gereset en op de lijn een meting gedaan! Nu nog maar 15mb! Ze komen kijken met een monteur! Maar er komt geen bericht nog monteur weer gebeld en weer moest ik de kast reset geven enz enz. 5mb kwam nu in de aanmerking om het op te zeggen. Vond ik een goed plan! Nu weer 2x gebeld geen contact van hun kant nog mail bericht nog steeds het zelfde probleem. En ze zijn nog steeds bezich met opzeggen! Was ook beter om niet te bellen want dat zou mijn kosten schelen en het schiet toch niet op!!!!

Gewenste oplossing

Dat hun waar maken wat ze zeggen en beloven door de opzegging in orde te maken en 2 maanden geld terug voor niet geleverde diensten en telefoon kosten!

Dus ontbinding van contract
En 2maanden geld terug voor niet geleverde diensten 2x €44
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Ronald,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Ronald
    Datum
    Geachte heer/mevr,

    Ik wacht uw reactie af!
    En hoop op een positief afhandeling!

    Met vriendelijk groet
    Ronald
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Ronald
    Datum
    Hallo,

    Ik ben bereikbaar!

    Mvg
    Ronald
  5. Auteur
    Ronald
    Datum
    Beste online,

    Wederom jullie gebeld met de vraag dat jullie mij hebben gebeld en met de vraag of er een oplossing is!
    Antwoord van jullie medewerker; ik weet van niks en kan ook niks zien!
    Nog maals gevraagd of ze wat kan uitzoeken of dat ik ergens anders heen moet bellen voor info!
    Antwoord ik weet en zie niks! Goedemiddag en opgehangen!!
    Nu is mijn geduld echt op en op ik vandaag of morgen wat te horen mocht dit niet zijn, ga ik de betalingen terug halen!

    Mvg
    Ronald van aalst
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  7. Auteur
    Ronald
    Datum
    Beste online,

    Ik wacht weer geduldig af!

    Mvg
    Ronald van Aalst
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  9. Auteur
    Ronald
    Datum
    Uiteindelijk is alles na veel heen en weer gebel goed af gehandeld! Het is jammer dat het zo moet en er op het laaste moment nog een voorstel gedaan word, die eigenlijk veel eerder had moeten aan gedrage worden!

    Maar alles is opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen