Opgelost door Online.nl: Overspoeld met time-outs

Luciano

Ik heb nu een tijdje een internet abbonement bij Online.nl (Internet Extra 30Mb/s). Helaas geeft mijn modem aan dat hij een snelheid heeft van 11Mb/s waarvan ik zelf maar 9Mb/s haal als ik een bekabelde test doe.

Naast dat mijn internet snelheid niet al te best is, wordt ik overspoeld met time-outs. Hierdoor is online gamen onmogelijk. Ook werken veel van mijn veel gebruikte websites niet (bijvoorbeeld facebook foto's laden niet). En het downloaden van sommige bestanden gaat sneller op mijn 3g verbinding van me telefoon.

Ik heb al talloze keren naar de online klantenservice gebeld met als gevolg een hoge telefoon rekening, een nieuwe modem en veel verloren uren maar geen oplossing. En de oplossingen die ze mij aanbieden deugen niet, zoals in vervolg gebruik maken van hun proxy, modem aansluiten aan een ge-aard stopcontact (welke alleen bij mij in de keuken zit) en een ping-trace emailen naar 1 van een technische specialisten welke vervolgens niks van het mij af weet.

Beëindiging van mijn abbonement

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Gewenste oplossing gekregen

Luciano

Ook een klacht indienen over Online.nl?