Opgelost door Online.nl: Overstap ellende

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86456
Gebruiker
Bertus
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Maandag 24 november ben ik overgestapt van KPN naar Online.nl.
1) Na drie dagen zou mijn oude telefoonnummer weer moeten werken. Dat werkt nog steeds niet
2)Volgens de website krijg ik als cadeau Fox-sports gratis tot 1 november 2015. Het is echter op mijn TV (nog) niet geactiveerd
3)Bij de verkoop van het abonnement werd mij verzekerd dat alles draadloos zou werken. In werkelijkheid moest ik nog een draad trekken van het modem naar het televisiekastje.

De klachten heb ik voorgelegd aan de klantenservice, maar na een onplezierig gesprek werd mij geadviseerd deze klachten te zenden aan het hoofdkantoor in Den Haag Dat heb ik dan ook maar gedaan

De oplossing

Dat voor 5 december alles werkt zoals dat mij beloofd is, dus
- dat mijn oude telefoonnummer werkt
- dat FOX sports op mijn TV-ontvanger geactiveerd is

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bertus,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Bertus
    Datum
    De telefoon heeft nu weer het oude nummer. De klantenservice van Online.nl heeft mij verkeerd voorgelicht omtrent de tijdsduur van overzetten van het telefoonnummer.
    Het beloofde abonnement op FOX-sport is nog steeds niet geregeld. Beloofd door de contactpersoon van Online.nl zou het deze week geregeld worden. We zullen het zien!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bertus,Helaas kunnen wij op dit moment vanwege technische issues het pakket FOX sport niet aan uw verbinding toevoegen. Dit kan nog enige tijd in beslag gaan nemen.
    Indien u naar aanleiding hiervan een opzegging in wil dienen vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl (JS)
  4. Auteur
    Bertus
    Datum
    FOX-Sport was wel een van de hoofdredenen, waarom ik ben overgestapt van KPN naar Online.nl
    Voor de overstap werd internet en telefoon geleverd door KPN en het TV signaal door Canal Digitaal. Om een zelfde soort situatie te laten ontstaan lijkt mij het beste om de levering van TV via Online.nl te beëindigen. Ik weet niet of dat technisch mogelijk is.En anders voel ik er veel voor om terug te keren naar de situatie van voor de overstap.
    Wat zijn de (financiele)consequenties van opzegging
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bertus,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vanmorgen zou ik u willen vragen of u de klacht hier positief zou willen afsluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  6. Auteur
    Bertus
    Datum
    Hoewel ik nog steeds niet gratis kan kijken naar Eredivisie Sport, zoals op de website van Online.nl wordt beloofd is mijn klacht naar behoren afgehandeld. Ik vond het ook teveel moeite om weer over te stappen naar een andere provider. Misschien krijg ik dan weer dezelfde overstapellende

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bertus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen