Klacht Online.nl: Overstap procedure klopt niet tevens verkeerde gegevens overgenomen

Mjherpen

Gebruik gemaakt van overstapregeling Online.nl alleen oude provider stopt 05 jan en
online activeert 16.01 dus meer dan 11 dagen zonder All in pakket, tevens zeer oude gegevens overgenomen (hoe komt men hieraan) die niet in lijn liggen met de gegeven zoals opgegeven. ( Ook telefoon nummer voor overzetten klopt niet)
Dat betekend geen bereikbaarheid.
Al 3x gebeld maar krijg meer dan 5 min irritant telefoon geluid, tevens 3x formulier ingediend met verzoek tot terugbellen en aangegeven wat er loos was, maar helaas geen enkele reactie!

Als dit niet binnen 2 dagen is opgelost, kies ik voor een nieuwe provider, en zeg op wegens wanprestatie.
Verwachting minimaal feedback voor 05 januari 2015.

Geachte Mjherpen,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Mjherpen
    Goede morgen, zoals eerder aangegeven wordt ik vandaag afgesloten bij mijn oude provider door jullie geregeld, dat betekend dat ik zowel via Internet als telefonisch niet meer bereikbaar ben,
    een klacht dossier opzetten is leuk, maar ben meer op zoek naar directe oplossingen.
    Geachte Mjherpen,
    We hebben u getracht te bereiken, we hebben echter geen mobiel nummer of e-mailadres van u. Gelieve uw contactgegevens in deze klacht te updaten, zodat wij contact met u kunnen opnemen om uw klacht af te handelen.
    Klantenservice Online.nl (IT)
    Mjherpen
    Goede middag,Raar antwoord, ik ben bekend bij uw administratie en daar staat mijn (g)mail adres in, tevens in de klacht klant nummer vermeld,
    graag deze klacht op een serieuze manier afhandelen en niet vertragen het duurt al zo lang? verwacht van dergelijke organisatie wel een boede customer services.
    M.J. van Herpen
    Geachte Mjherpen,
    We hebben uw voicemail ingesproken, helaas kunnen wij de opleverdatum niet vervroegen. Deze krijgen wij te horen van KPN (beheerder van het netwerk) en deze is leidend.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (IT)
    Mjherpen
    helaas weinig toereikende oplossing wacht op voorstel!

Mjherpen

Ook een klacht indienen over Online.nl?