Klacht Online.nl: Overstap procedure klopt niet tevens verkeerde gegevens overgenomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90938
Gebruiker
Mjherpen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Gebruik gemaakt van overstapregeling Online.nl alleen oude provider stopt 05 jan en
online activeert 16.01 dus meer dan 11 dagen zonder All in pakket, tevens zeer oude gegevens overgenomen (hoe komt men hieraan) die niet in lijn liggen met de gegeven zoals opgegeven. ( Ook telefoon nummer voor overzetten klopt niet)
Dat betekend geen bereikbaarheid.
Al 3x gebeld maar krijg meer dan 5 min irritant telefoon geluid, tevens 3x formulier ingediend met verzoek tot terugbellen en aangegeven wat er loos was, maar helaas geen enkele reactie!

De oplossing

Als dit niet binnen 2 dagen is opgelost, kies ik voor een nieuwe provider, en zeg op wegens wanprestatie.
Verwachting minimaal feedback voor 05 januari 2015.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Mjherpen,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Mjherpen
    Datum
    Goede morgen, zoals eerder aangegeven wordt ik vandaag afgesloten bij mijn oude provider door jullie geregeld, dat betekend dat ik zowel via Internet als telefonisch niet meer bereikbaar ben,
    een klacht dossier opzetten is leuk, maar ben meer op zoek naar directe oplossingen.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Mjherpen,
    We hebben u getracht te bereiken, we hebben echter geen mobiel nummer of e-mailadres van u. Gelieve uw contactgegevens in deze klacht te updaten, zodat wij contact met u kunnen opnemen om uw klacht af te handelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  4. Auteur
    Mjherpen
    Datum
    Goede middag,Raar antwoord, ik ben bekend bij uw administratie en daar staat mijn (g)mail adres in, tevens in de klacht klant nummer vermeld,
    graag deze klacht op een serieuze manier afhandelen en niet vertragen het duurt al zo lang? verwacht van dergelijke organisatie wel een boede customer services.
    M.J. van Herpen
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Mjherpen,
    We hebben uw voicemail ingesproken, helaas kunnen wij de opleverdatum niet vervroegen. Deze krijgen wij te horen van KPN (beheerder van het netwerk) en deze is leidend.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (IT)
  6. Auteur
    Mjherpen
    Datum
    helaas weinig toereikende oplossing wacht op voorstel!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mjherpen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen