Klacht Online.nl: Overstap Totaalpakket eind september.Telefoon doet het nog steeds niet.

Klachtnummer
# 138019
Gebruiker
X
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Overstap naar Totaalpakket in September. Ik zou per 5 Oktober kunnen bellen.
Na 1 nieuwe router en een technische man aan huis doet de telefoon het nog steeds niet.
Na meerdere keren gebeld te hebben (zeker 6/7 keer)wat mij veel geld kost aan prepay-
en oud/nieuw routerkastje verwisseld te hebben (op aanwijzing telefonische ondersteuning)gereset te hebben (wel 4 x)en uitspraken "we maken het in orde!)
na heel heel erg veel geduld te hebben gehad - doet mijn telefoon het nog steeds
NIET. Er is wel al 2 x geld van mijn rekening afgehaald. Heel jammer dat ik niet de
directeur van Online kan spreken.Dit is toch totaal geen reclame voor uw bedrijf?!!
O ja, ik zou woensdag 11/11 een nieuwe router ontvangen (daar lag het blijkbaar aan)
- nee, ook deze vandaag NIET ontvangen. Weer een loze belofte van Online.Waarom?

De oplossing

Ontbinding 2 jaar contract als de telefoon niet per 1 December 2015 werkt.
Daarvoor in de plaats alleen internet levering-contract, zoals ik had (sinds 2009)
voor de overstap naar totaalpakket.
Geld compensatie omdat ik de telefoon niet heb kunnen gebruiken.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,


    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    X
    Datum
    Na zelf gebeld te hebben met Online, heb van een behulpzame
    medewerker gehoord dat Online mij do.19/11 gaat bellen .
    Daar ik overdag werk heb ik gevraagd of ik om 19.00 uur gebeld
    kan worden. Ik kijk er naar uit om het probleem samen met de
    Fa.Online op te lossen.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw X,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals afgesproken zal een collega nog contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  4. Auteur
    X
    Datum
    Sinds vandaag, 14 December 2015, doet mijn telefoon het weer.
    Sinds mijn overstap naar Online eind September 2015 heb ik daar op gewacht.I Online moest het mij nog wel melden, doch omdat ik zelf gebeld heb met Online ben ik daar achter gekomen.
    De klachtenservice van Online vertelde dat ik sinds vrijdag 11/12 weer kon bellen.
    Mijn Complimenten voor de Heer Schippers afdeling klachtenservice Online, dankzij zijn inzet is het probleem dat ik niet kon bellen, opgelost.

  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw X,

    Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen