Klacht Online.nl: Overstap van Flex Tv naar Alles in 1 start

J. de Vries

Ik ben na aanmoediging van de telefonischverkoop dienst overgestapt van flex TV, en internet en telefoon naar Alles in 1 Start. De aansluiting zou worden opgeleverd per 1 mei jl. . Per die datum had ik inderdaad de TV ontvanger in huis en een mail met de boodschap dat ik aangesloten ben op supersnel internet 30mb/s ( wat ik al had).
Nu 21 mei is mijn tv verbinding nog steeds niet geactiveerd en zit ik dus al 20 dagen zonder TV. Inmiddels heb ik 8 x gebeld a €0,50 per gesprek en 2 mIls gestuurd naarvde klantenservice. Eerst dacht men aan een technische fout, maar sinds 17 mei is men er achter dat het om een administratieve fout gaat. Simpel gezegd gewoon het knopje omzetten en mijn abonnement activeren. De klantensevice helpt mij vriendelijk maar kan kennelijk ook niet veel doen en op mijn mails, krijg ik niet eens een antwoord. Ik ben al meer dan 10 jaar klant van online en heb dit niet eerder meegemaakt en voel mij ook tamelijk hulpeloos. Wat kan ik meer doen dan bellen?

verbinding van mijn TV ontvanger met het platvorm c.q. Mijn abonnement actief zetten

Online.nl
    Geachte J. de Vries ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    J. de Vries
    Prachtig deze reactie; rekken en er bij blijven, noemen we dat. Los het gewoon op!
    Het zou zo fijn geweest zijn als ik na 22 dagen zonder Tv met de Pinksteren TV had gehad. En dat alles volgens uw eigen medewerkers om een administratieve fout van online. Vandaag kreeg ik wel een mail dat online mijn abonnement op de pcfirewall heeft beëindigd . Ik heb daar niet om gevraagd dus of dit nu wen straf expeditie is , ik weet het niet. Ik word er gek van... Gewoon machtsmisbruik.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Ook zijn er n.a.v. dit gesprek meerdere afspraken gemaakt en wordt u telefonisch op de hoogte gehouden van de status van het dossier.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?