Opgelost door Online.nl: Overstappen adsl naar glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83891
Gebruiker
Hugo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een ADSL abonnement van online.nl wat nog loopt tot 17 juli 2015. Omdat ik ver van de centrale af zit kan ik maar max 8Mb/800kbit snelheid krijgen. Sinds vorige week is er glasvezel bij mij afgemonteerd en nu kan ik niet eens overstappen binnen online.nl. Dat zou administratief niet kunnen maar het kan ineens wel als de looptijd van het huidige abb. afloopt!.... Waarom eigenlijk niet? Online wil zeker geen klanten houden?

De oplossing

Ik wil graag asap overstappen op een glasvezelaansluiting. Ik ben bereid daarvoor weer voor 2 jaar bij online.nl een contact aan te gaan.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Hugo,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Hugo,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. Wij hebben u naar aanleiding van dit contact een bevestiging toegestuurd per e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en een beoordeling te willen geven over de afhandeling?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  3. Auteur
    Hugo
    Datum
    Uitstekend te woord gestaan door vriendelijke medewerkster van Online. Ben tevreden met geboden oplossing hoewel ik me blijf verbazen dat ze tevreden klanten zo makkelijk laten gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hugo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen